834HF42F242 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Det er ikke alltid man får med seg alle de bra platene som kommer ut, så dette kan bli en nyttig tråd. Jeg benytter anledningen til å tipse om Ricochets nyeste plate, Isolation. Jeg har kun hørt et par låter fra skiven, men ser at den får god kritikk. Mange hevde at den er bedre enn Ghost of Our Love, som jo var en kjempeskive, så dette er et av sensommerens store "må ha"-album. Edit: Vennligst ikke begynn å diskutere om platen/bandet er bra eller ikke, og om man liker musikken eller ikke. La dette være en tipsetråd for nye utgivelser, og gå kun "off topic" om noen lurer på noe angående utgivelsene. Endret 12. august 2005 av anth Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Teller plater som kommer ut i de neste ukene også? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ja, det bør det jo gjøre... Men ikke la det bli en "hva kommer i fretiden"-tråd da... Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Forstått. Da vil jeg bare minne på at Opeth's nye album, Ghost Reveries kommer 30. august. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Forstått. Da vil jeg bare minne på at Opeth's nye album, Ghost Reveries kommer 30. august. *gledeseg* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Chimaira - Chimaira kom nettopp ut. Rett og slett en sinnsykt fet CD. Anmeldelse ligger i hyperlinken. ^^ Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eminem! 50 cent! Det er mainstream ass. Ikke hør på det! det finns såå mye fetere:P Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eminem! 50 cent! Det er mainstream ass. Ikke hør på det! det finns såå mye fetere:P Litt feil sted? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Forstått. Da vil jeg bare minne på at Opeth's nye album, Ghost Reveries kommer 30. august. *gledeseg* Hører på det nå, eg.. (Men skal kjøpe det.. ta det med ro!) -Jar Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eminem! 50 cent! Det er mainstream ass. Ikke hør på det! det finns såå mye fetere:P Øh? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Pelican har kommet med ei ny skive, kanskje noe for de som liker Neurosis og Isis. The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw er tittelen på skiva, låten som kan lastes ned er Sirius. Støtt gjerne labelen direkte med $10 ved et kjøp Lenke til kommentar
starfish Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Wobbler's "Hinterland" lover godt.. tror man kan bestille den gjennom plateselskapet allerede. Melodisk, norsk progrock forresten. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ja, Wobbler er fantastisk bra. Gleder meg STORT til å få tak i den skiva. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Pelican har kommet med ei ny skive, kanskje noe for de som liker Neurosis og Isis. Vokalisten hadde faktisk på seg en pelican genser under oppriggingen på roskilde. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Ásmegins nye skive skal komme ut i September. DEN skal jeg ha meg. Jeg kan jo også foreslå Pagan's Minds 'Enigmatic: Calling' og Turisas' 'Battle Metal'. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001. Joa, men du syns ikke det begynner å bli litt gammelt da? Personlig syns jeg konseptet er oppbrukt nå. Bra tråd, forresten - det er år og dag siden jeg har kjøpt nye plater.... T'Weed Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det er ikke alltid man får med seg alle de bra platene som kommer ut, så dette kan bli en nyttig tråd. Jeg benytter anledningen til å tipse om Ricochets nyeste plate, Isolation. Jeg har kun hørt et par låter fra skiven, men ser at den får god kritikk. Mange hevde at den er bedre enn Ghost of Our Love, som jo var en kjempeskive, så dette er et av sensommerens store "må ha"-album. Hva slags musikk spiller Ricochets, finnes noe du kan sammenligne med? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Obituary - Frozen in Time kan jeg anbefale til alle metalhuer her på forumet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hva slags musikk spiller Ricochets, finnes noe du kan sammenligne med? Vokalisten har norges mest fuzzy stemme (Eric Burdon-aktig), og de spiller god gammel hardrock i avansert innpakning. Anbefales... Endret 12. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå