Gå til innhold

Platetips - Nye utgivelser...

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid man får med seg alle de bra platene som kommer ut, så dette kan bli en nyttig tråd.

Jeg benytter anledningen til å tipse om Ricochets nyeste plate, Isolation. Jeg har kun hørt et par låter fra skiven, men ser at den får god kritikk. Mange hevde

at den er bedre enn Ghost of Our Love, som jo var en kjempeskive, så dette er et av sensommerens store "må ha"-album.

Edit: Vennligst ikke begynn å diskutere om platen/bandet er bra eller ikke, og om man liker musikken eller ikke. La dette være en tipsetråd for nye utgivelser, og gå kun "off topic" om noen lurer på noe angående utgivelsene.

Endret av anth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kaizers Orchestra - Maestro virker som en bra plate. Ikke uventet med tanke på at Kaizers har vært norgesmestere i eksperimentell rock/balkanpunk helt siden Ompa Til Du Dør kom ut i 2001.

Joa, men du syns ikke det begynner å bli litt gammelt da?

Personlig syns jeg konseptet er oppbrukt nå.

Bra tråd, forresten - det er år og dag siden jeg har kjøpt nye plater....

T'Weed

Lenke til kommentar
Det er ikke alltid man får med seg alle de bra platene som kommer ut, så dette kan bli en nyttig tråd.

Jeg benytter anledningen til å tipse om Ricochets nyeste plate, Isolation. Jeg har kun hørt et par låter fra skiven, men ser at den får god kritikk. Mange hevde

at den er bedre enn Ghost of Our Love, som jo var en kjempeskive, så dette er et av sensommerens store "må ha"-album.

Hva slags musikk spiller Ricochets, finnes noe du kan sammenligne med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...