Stingah Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei Skal lakkere listene på min golf iv. Så er problemet å få dem av. Sitter som støpt. Noen som har en formening om hvordan disse er festet og eventuelt hvordan jeg kan få dem av? Det er snakk om de sorte listene som går rundt hele bilen, se bildet: http://home.no/stinger/golf/Golf%20iv%20001.jpg Setter stor pris på innspill Endret 11. august 2005 av Opus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ikke bruk IMG-taggene på så store bilder. Listene er forøvrig klipset fast på 4'er-golfen. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ikke bruk IMG-taggene på så store bilder. Listene er forøvrig klipset fast på 4'er-golfen. Beklager. OK, så det skal bare være å dra hardt nok for å få dem av da? For stusset litt på listene som er foran og bak, de er bøyd bakover og forover bilen, er sikkert en del vanskeligere å bare dra de av men.. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 mener å ha hørt at listene på golf IV er limet fast Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 hmm.. skal høre på et annet forum og. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om de er klipset, prøv å finn ut hvor de er klipset, så bruk noe til å vippe dem ut (et skrujern er vel lite lurt siden det kan skade bilen).. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Om de er klipset, prøv å finn ut hvor de er klipset, så bruk noe til å vippe dem ut (et skrujern er vel lite lurt siden det kan skade bilen).. Jau.. Skal se litt på det i morra tror jeg. Fri-dag da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå