Tandstad Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kjøpte for ca. 3 mnd sidan ein 1559R. Denne har eg vore passe fornøgd med. Men no får eg ny projektor, panasonic pt ae700, som er 16:9. Skulle også ønskje eg hadde ein bærbar som støtta 16:9. Så det eg hadde hatt lyst til var å bytte til ein dell 9300 muligens. Det eg ikkje er fornøgd med på 1559R'en er dvd-romen. Den er treig og startar ikkje opp cdar automatisk. Er dette returgrunn? Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du kan garantert kjøre ut en 16:9 oppløsning fra den maskina, mulig du må bruke 3parts software til dette.... "Hei det er jeg som kjøpte bil her for 3 mnd siden også nå vil jeg ikke ha den lenger, tar dere den inn og gir meg pengene tilbake?" I mitt eksempel kunne du nok fått innbytte hvis du kjøpte en ny bil samme sted, men regn med å tape masse penger! I pc verdenen så gjelder neppe innbytte, så din mulighet er til å selge maskinen din, taper nok en del, og så kan du kjøpe deg ny maskin.....tungvindt spør du meg..... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det eg ikkje er fornøgd med på 1559R'en er dvd-romen. Den er treig og startar ikkje opp cdar automatisk. Er dette returgrunn? Bærbare har noe tregere DVD-rom og du kan innstille/velge starten i egenskaper for DVD-rommen, kan ikke se noe returgrunn der. Dessuten vil den bli erstattet med en ny på garanti hvis det er noe feil med den... Lenke til kommentar
Tandstad Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Du kan garantert kjøre ut en 16:9 oppløsning fra den maskina, mulig du må bruke 3parts software til dette.... "Hei det er jeg som kjøpte bil her for 3 mnd siden også nå vil jeg ikke ha den lenger, tar dere den inn og gir meg pengene tilbake?" I mitt eksempel kunne du nok fått innbytte hvis du kjøpte en ny bil samme sted, men regn med å tape masse penger! I pc verdenen så gjelder neppe innbytte, så din mulighet er til å selge maskinen din, taper nok en del, og så kan du kjøpe deg ny maskin.....tungvindt spør du meg..... He prøvd å setje 1280*720 med powerstrip, men det ser ikkje ut. Hmm må tenke litt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå