Evleos Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Skal sette opp en web/ftp sørver basert på dette hovedkortet; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301462&cks=PRL Dette skal bygges i en boks jeg lagde en gang i tiden . Men så var det en ting jeg lurte på....hvordan fikser dere problemet med av på knapper? Hvorhen får jeg tak i slikt? Det jeg er ute etter er altså "power on" knappen. takker for alle svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Knapper kan du kjøpe mange plasser, ww.elfa.se har, www.microplex.no har. Alt du treng er ein pulsbrytar, ein som pretter ut igjen etter at du har trykka på den. Skal du ha reset må du ha 2. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Takker for hurtig svar Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Vet du om de har noe slikt i en vanlig butikk? Blir litt teit å betale oppkrav på 1 - 2 brytere Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, diverse butikker har brytarar. Biltema, Clas Ohlson, elektroforretningar kan ha. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Får prøve lykken. Takker igjen! Lurer på om jeg forstår riktig; skal jeg bare plugge denne ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW2 ) oppå hovedkortet? eller følger det med en kabel? Endret 11. august 2005 av lithium Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kabel må du nok få tak i selv. Bruk en kabel fra en gammel power-knapp, så kan du bruke pluggen som sitter på den. Den andre enden lodder du på bryteren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er ikkje sikkert du må lodde då, går sikkert med kabelsko, kanskje kan du berre snurre kabelen rundt og tape litt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Funker det å hive nedpå en jumper for å starte opp? Starter an sikkert bare et par ganger i året..... Det er i alle fall planen. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Den starter hvis de to pinnene blir kortsluttet en liten stund. Hvis du er kortsluttet mer enn 3 sekunder slår PCen seg av igjen. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Men då var det i boks Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Er det ikke mye kulere å ha 2 løse ledninger å bare kortslutte di mot hverandre når du skal starte den da? Det er min metode:P Bare husk å dra dem fra hverandre igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå