twicedice Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vuderer sterkt å kjøppe Inspiron 6000 med disse spesifikasjoner. (ta bort 3års servicen) Jeg har hørt mange som kjøper dell pc med lite ram og så kjøper mer ram på komplett.no, så det jeg lurer på om hvordan man går frem da? En ting til pcen skal stort sett brukest til skole, men må kunne kjøre World of warcraft og cs 1.6. klarer den det? Tenker mest på wow da... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg kjører WoW på den og det funker helt OK. CS 1.6 bør ikke by på de store problemene. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 deleder: kan jo være greit å si hvor mye ram du har i din da.. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Jeg kjører WoW på den og det funker helt OK. CS 1.6 bør ikke by på de store problemene. hvilke spesifikasjoner har du på din 6000? og det med å kjøpe ram biligere på komplett er det hovedsaklig for stasjonere eller? Lenke til kommentar
DarkShadow Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Å kjøpe RAM til DELL Bærbar er ingen sak Bare bruk minne veiviseren på komplett. Tenker på å kjøpe en nøyaktig lik bærbar som deg... men jeg ville anbefalt å legge til mer RAM på DELL, da det ikke blir noe dyrer uansett. Altså, 450KR i tillegg. Hvor lang tid tar det egentlig før man får en DELL etter man har bestilt? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Har en Dell stasjoner og fikk den etter ca en uke. Så med shared memery klarer den wow? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Denne var jo heller ikke så dom Men ble litt dyrere en en hva jeg hadde tenkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå