Alex_2xA Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Heisann, jeg har hatt et lite problem med pcn i det siste og møtte reparere noen system filer for å kunne spille film igjen (veldig rart problem egentlig, akuratt som e nlitn bit av hardisken streiket, der de filene lå). men pcn fungerer nå, bare at når jeg strater opp vill den starte fra en annen "versjon" av win2000 som heter Instalere windows 2000 og ikke bare vanlig windows 2000. boot.ini filen min ser slik ut: [boot Loader] Timeout=5 Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT [Operating Systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Installere Microsoft Windows 2000 Professional" Hvordan skal jeg endre den til at den starter default i vanlig windows og ikke "Installere Microsoft Windows 2000 Professional" Håper noen kan hjele Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Tror den skal se slik ut: [boot Loader] Timeout=5 Default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT [Operating Systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect Endret 11. august 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Tror den skal se slik ut:[boot Loader] Timeout=5 Default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT [Operating Systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect Ok får satse på det, litt kjipt om noe feil skjer, kanse jeg ikke får boote i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå