KjellV Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Vil sende filer over messenger men får det ikke til. Mener jeg las en plass at det kunne være brannmuren i XP (kjører Win XP Pro) som var problemet. Hvor slår jeg av brannmuren? Eller enda bedre: Går det an å "tillate" messenger å sende filer? Kan heller ikke sende filer over mIRC. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Las en plass her på forumet (JA: jeg brukte SØKEFUNKSJONEN) at man skulle høyreklikke på internettilkoblingen og så på avansert men har internett gjennom en annen maskin så det er bare nettverkstilkoblinger. Telefonlinje ---- Datamaskin ---- Nettverkskabel ---- Denne datamaskinen. Lenke til kommentar
chma Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 00:55, Nostradamus skrev:Vil sende filer over messenger men får det ikke til. Mener jeg las en plass at det kunne være brannmuren i XP (kjører Win XP Pro) som var problemet.Hvor slår jeg av brannmuren? Eller enda bedre: Går det an å "tillate" messenger å sende filer?Kan heller ikke sende filer over mIRC. hvilken isp har du? Jeg vet av egen erfaring at med Nextgentel kan man ikke sende filer med messenger. mvh Christian Lenke til kommentar
I_Dont_Care Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 jeg slo av min firewall i XP og poff jeg kunne sende filer med MSN... PS: skal også gå ann å tillate MSN å sende mener jeg. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Du må endre innstillinger/slå av firewall på den maskinen som kobler til internett. For å endre innstillinger så høyreklikker du på tilkoblingen, velger advanced også er det en liten boks der som det står settings på :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå