lie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei. Topic sier sikkert det meste, men fant ingen steder hvor jeg kunne mekke denne topicen her. Kort forhistorie til topic. Fruen jobber mye netter, da jeg er oppe mye tidligere enn ho. Så i stille stunder, så setter jeg meg på dataen, og da bråker det ekstremt. Tastaturet høres ut som en metall stang, som slår mot plastikk når jeg trykker. Derfor, er jeg på utsikt etter mer "stillegående" tastatur. Noen som har tips. Helst ikke : Bluetooth og Trådløst. Helst kvalitet.(da fruen har sagt ho betaler for tastaturet for å få sin søvn på dagen) Mvh. Henrik Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Eliminerte så si samme problemstilling med et Logitech Ultra-X Flat Keyboard og en func musmatte Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Enig, broderns Ultra-X er vel det mest lydløse tastaturet jeg har hørt (eller ikke hørt ). Er ikke spesielt dyrt heller. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eliminerte så si samme problemstilling med et Logitech Ultra-X Flat Keyboard og en func musmatte Har også hørt mange lovord om det tastaturet. Vurderer sterkt å kjøpe det. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Sats på et tastatur med "myke" taster. Mye bedre å skrive på (smaksak) og bråker mindre enn et tradisjonellt tastatur. Lenke til kommentar
lie Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Sats på et tastatur med "myke" taster. Mye bedre å skrive på (smaksak) og bråker mindre enn et tradisjonellt tastatur. Med "myke" taster, så er jeg fortsatt blank på hvem. Er ikke så mange pc butikker igjen i fr.stad. Hvis ikke, skulle jeg gjerne gått rundt å prøve Ellers takk for tips så langt. Edit: Spiller du i bandet Circus, SirMaximus? Endret 12. august 2005 av lie Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har et Microsoft Multimedia keyboard her. Ikke lydløst, men mye mer stille en de gamle tunge tastene. Mange av de nyere er vel sånn. Jepp, spiller der ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå