Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har fått installert gaim-vv, og det starter fint, men når jeg skal logge på med en MSN konto står det bare dette: SSL support is needed for MSN. Please install a supported SSL library. See http://gaim.sf.net/faq-ssl.php jeg går på den siden gaim sier, og under debian står det at jeg skal installere pakken 'libgnutls11-dev'. jeg installerer den pakken med apt. Men enda får jeg den samme meldingen av gaim-vv om at jeg ikke får kobla på. Det har forresten funka med vanelig Gaim før. Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis du kompilerte programmet selv så må du kompilere Gaim mot Mozilla eller gnutls for å få SSL støtte (Gaim kan ikke kompileres mot OpenSSL). Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ja, jeg kompilerte det selv. Hm, ok. kan du forklare litt hva jeg skal gjøre? Har ikke så mye peil på sånnt Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis du installerte gnutls-dev så er det bare å kompiler Gaim på nytt (make clean && ./configure && make). Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hm.. har installert libgnutls-dev, og tok 'make clean && ./configure && make'. Men enda får jeg den samme meldingen! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fra sida til gaim-vv: Mar 29, 2005 - MSN not supported. THERE IS NO MSN SUPPORT IN THE LATEST VERSION! However, MSN features will come back when farsight finish them. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Fra sida til gaim-vv: Mar 29, 2005 - MSN not supported. THERE IS NO MSN SUPPORT IN THE LATEST VERSION! However, MSN features will come back when farsight finish them. Ah.. Piss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå