FlinT Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 eg kjøpte Bigwater sette til kompisen min for 200,- CPU blokken er så å si ubrukeli(lekasje) så det eg trenger er en ny CPU blokk som passer.. har ikke så god peiling så derfor spørr eg dåkke "proffinga" en an ting eg lurer på: er sette bra nok til at eg kan montere GPU blokk også?(6800 ULTRA) må helst ikke koste så jævla mye.. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvilken CPU har du da ? (socket) ? Setttet klarer nok å kjøle grafikkkortet også, men ikke med så alfor godt temper. Er nok best å sette på en ekstra radiator da. Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 har AMD64 s 939 Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 e nliten bit 5mm plexiplass div borrer og bausag så burde alle klare og lage en plexy topp til den blokka. all plexi er bedre kvalitet en den som er vertfall- bruker man den O ringen som er på fra før så vil nokk det gå bra =) Lenke til kommentar
gxi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kan anbefale Alphacool NexXxos. Dette er en helt utmerket vannblokk som kjøler meget bra. Bare vær klar over at komplett ikke selger brukbare nipler til annet enn 10mm OD. Lenke til kommentar
FlinT Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 jaja.. eg fikk en "pro" til å se på blokken.. alt han gjorde var å kappe VEKK de to stykke jævlene som stikker ut på toppen.. det var de som var knust pga alt for mye stramming etterpå så peisa han på noe gjengetetting.. som brukes for å tette skikkeli luftanlegg så nå skal nok blokka være brukbar.. skal testkjøre senere i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå