db Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei. pcen til en kamerat av meg funker ikke. Når vi skrur på strømforsyninga lyser det opp og alt får strøm. Men når vi trykker på power knappen starter den ikke. Har prøvd og bytte batteri men det hjelper heller ikke. Hva kan dette være? Takk for alle svar=) Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det første som faller meg inn er å sjekke at kabelen som power-knappen er koplet til er montert/festet til riktig pin på hovedkortet (som regel nederst til høyre sammen med mange pins ved siden av hverandre - les i manualen for riktig pin). Lenke til kommentar
db Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det var det første jeg så etter. SÅ det er gjort:S Lenke til kommentar
supah7 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Hørtes ut som samme problem som jeg har, kan du si hva HK og CPU han har? I mitt tilfelle så er problemet at Epox HK mitt ikke støtter AMD64 cpu'en min av typen "Venice". Sender skiten tilbake iløpet av neste uke, og bytter HK. Endret 12. august 2005 av supah7 Lenke til kommentar
db Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Han har et abit hovedkort til socket 939 Og CPU: AMD64 3200+ Pcen har funket før men så skjedde dette plutselig. Så da er det bare og sende inn hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå