ve_gard Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Heisann! Skal nå gå til innkjøp av et tastatur og en musmatte. Da jeg nå sitter på mitt orginale IBM-95 tastatur og en ny Logitech MX1000 Cordless Lazer mus. Noen forslag til god matte til denne musen? og et så ikke altfor dyrt tastatur som er ergonomisk korrekt MVH Vegard Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Tamt forum gitt... Lenke til kommentar
electricity Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Skal du ha trådløst eller ledning? Et godt tastatur er: Logitech Media Keyboard Når det gjelder musematte, har Qpad sine matter vist seg å være svært gode: Qpad Highsense musematte Men det er smak og behag. Du må nesten prøve mattene selv. Håper dette gav deg svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 kan jeg kjøpe tastaturet? jeg elsker ibmtastatur... jeg vil anbefale func musmatte, men jeg har ikke prøvd den med mx1000. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Vil du kjøpe mitt? Du må være desperat.. og det mener jeg :!: MVH Vegard Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 24. august 2005 Forfatter Del Skrevet 24. august 2005 Takker foresten for svar.. tenkte på samme tastatur ettersom jeg så det i Elkjøp brosjyren i posten for noen dager siden til samma pris. Tenke kasnkje på en musmatte i glass.. men er usikker.. mvh Vegard Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ikke ta en musiemattei glass. Icemat suger. Har den selv. Den bråker når du beveger på musen og blir slitt slik at den blir gjennomsiktig noen steder slik at musa hopper. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Steelpad er utmerket. Har SS (SK-versjonen), med skatez, og er strålende fornøyd.Utrolig god lyd og lavt støynivå i forhold til Icemat. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ikke ta en musiemattei glass. Icemat suger. Har den selv. Den bråker når du beveger på musen og blir slitt slik at den blir gjennomsiktig noen steder slik at musa hopper. da er det din feil ass...jeg kjenner en som har icemat og har hatt det ca siden det kom ut. samme matta. han har vært på endel lan, for å si det sånn og den er helt fin. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Men den bråker fortsatt altfor mye. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Musmatte kan jeg anbefale fUnc, kjører selv med denne, tho, annen mus (MX518) funker godt som gull den da... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg annbefaler corepad (den nye versjonen) Den er laget av glass med et belegg oppå og en antiskli-matte under. Jeg bruker den selv sammen med min mx1000 og er meget fornøyd. Ikke bråker den og ikke sliter den noe særlig museføtter. Grunnen til at den ikke bråker er pga belegget og fordi den ligger helt nede på bordet og ikke på "føtter" hevet over bordet slik icemat gjør. Les forøverig testen som gamer.no har av den. Brukte func før men den har guttungen nå fått isteden. Funcen annbefaler jeg ikke da den "fine/glatte" siden blir fort slitt og den mister mye av sin glid. Brukte den grove siden isteden en stund men den slet istykker museføttene. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Kan få kjøpe min corepad billig da, hvis du er interesert.. PM for interesse.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Husk at jeg snakker on den nye versjonen da Corepad magna heter den Endret 27. august 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Vurderer ny musematte, har func 1030 fra før. Men begynner å bli slitt. Har ikke skatez, så tenkte å kjøpe en corepad hvor det følger med skatez. Men er usikker på hvilken av disse jeg skal velge: http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7773 http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7772 Syntes "Original" så litt penere ut, men hva er meningene deres? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
sullefant Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 denne musematten er bra http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SPMP01BL Lenke til kommentar
AM2petterk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hey! Drev å googla litt, da jeg fant dette topicet! Jeg har selv en Corepad Magna, som jeg nå har tenkt til å selge. Har nettop bestilt meg en X-Ray Thunder 8 Dual-side, som vistnok skal være et godt kjøp! Corepad'n har veldig god glid, og bråker ikke stort, men synes ikke matta passa spesielt godt til min spillestil generelt, da glass blir så fort klamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå