kirsti4 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da har jeg redigert og brent mine foerste smaa videosnutter (dvs. de var ikke saa smaa heller: 1 times mini-dv var utgangspunktet) med Pinnacle studio 9 /nero 6. Det gikk bra (relativt) etter litt klabb og babb til aa begynne med. Som f.eks.: hvorfor skulle noen ville velge aa lagre et filmprosjekt paa stadiet "edit" (pinnacle 9) som mpeg-fil? - Det gjorde jeg foerste gang ved en feiltakelse, og resultatet ble en mye daarligere videokvalitet og tapte redigeringsmuligheter. Saa naar kan dette ha noe for seg? Jeg mistet ogsaa lyd paa en del av fila, men det kan vaere min egen feil, trykte paa forskjellig til aa begynne etter filosofien "Se hva som skjer!" Har en toshiba dvd-spiller av de aller foerste og den nekter aa spille dvd'ene jeg brenner, mens ps2 spiller dem. Vil mpeg4 kunne endre paa dette? Har ikke hatt bruk for/sett/blitt spurt om noen CODECS saa langt i mitt arbeid, boer det bekymre meg, eller har jeg alt jeg trenger? (Mer harddisk har jeg forstaatt, men det hoerer til i et annet forum...) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nei kven ville vel velge å redigere som MPEG, når DV AVI er utgangspunktet. Høyres eigentleg ut som det berre er dumt av Pinnacle å inkludere eit slikt val. Skal eg tippe, vil eg tru det er for å gjere det å leggje klipp ut på nette til ein prosess som krev omlag null tenking. "Legg inn video, rediger, eksporter og publiser på nett: Alt i like dårleg kvalitet, ikkje tenk meir på det." Det er alltid lurt å halde på so mykje kvalitet som mogleg heilt fram til siste steg i prosessen, som er publisering. Anten det er på nett eller DVD. Mitt råd for dei med DV-kamera (som er dei fleste): Legg inn videoen i DV AVI via firewire. Gløym MPEG og USB. Kan ikkje forstå kvifor du har mista ein del av lyden. Kan vere ein bug (som Studio er kjend for å ha mange av...). MPEG4 vil ikkje endre nokon ting når det gjeld speling på "stasjonære" DVD-spelarar. DVD-filmar er koda med MPEG2-standarden. Alltid. Studio 9 vil kode AVI-filene dine om til MPEG2 før det brenn på DVD. Det er fare for at din gamle DVD-spelar rett og slett ikkje takler heimebrent. Prøv med ein annan, nyare DVD-spelar (hjå ein kamerat e.l.). Om det ikkje fungerer nokon stad, kan det vere noko gale med brenninga. AVI og MPEG er begge to grupper av codecar. Begge to femner om mange ulike måter å komprimere digital video på. Nesten all digital video ein ser i dag er komprimert, sjølv video i DV-kvalitet er komprimert. CoDec er eigentleg ei forkorting for COmpression-DECompression. Det er ein måte å redusere filstorleikar på gjennom matematiske algoritmar (trur eg, veit ikkje mykje meir enn akkurat det..) - compression - , og å vise desse igjen, "tolke matematikken" - decompression. Lenke til kommentar
kirsti4 Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Takk for gode svar incanus! Begynner aa se lyset! Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Men hva skal jeg velge hvis jeg vil ha best mulig kvalitet? Har pinnacle sjøl. Hos meg klikket programmet når jeg prøvde å brenne "DVD KVALITET" har prøvd mpeg, men gud så dårlig kvalitet!!!! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 M(oving)P(ictures)E(xperts)G(roup) er mykje forskjellig. Det finst tre hovedgrupper av MPEG-koding: MPEG-1, - 2 og -4. MPEG-1 er eit format med omlag like god kvalitet som VHS-opptak. For meir info, mht. oppløysning, bitrate, framerate osb, sjå denne sida. MPEG-2 er det formatet ein møter mest i kvardagen. Denne typen koding vert nytta m.a. på DVDar (alle DVDar er MPEG-2), digitale TV-signal frå satelitt (dei ein får inn på parabolen) og SVCD (SuperVideoCompactDisc). For meir info om SVCD, sjå her, og for DVD sjå her. MPEG-4 er eit format som vert mest brukt til videoar som skal publiserast på internett. Men det er og ein versjon av MPEG-4, H.264, som er eit av formata som skal verte brukt til video på HD-DVD eller Blu-Ray, alt etter kva som vert industristandard. Med andre ord eit format med mange moglegheiter. Det er sjølvsagt ulike grader av komprimering innafor kvar standard, og ein kan få DVDar med dårleg kvalitet, sjølv om det vanlegvis er veldig god kvalitet på dei. Om du har eksportert ein film til harddisken og har fått svært dårleg kvalitet, kan det vere at det er MPEG-1 (VCD), eller MPEG-2/-4 som er for mykje komprimert. Skal du brenne til DVD har ikkje du og Studio 9 noko val, de må nytte MPEG-2. Om du har brent ei plate, og kvaliteten når du ser den på TVen er elendig, må du endre innstillingane for brenninga ein eller annan stad i Studio. Det kan til dømes vere at bitraten (kor mykje kilobits per sekund filmen skal ha) er so låg at det ikkje er rom for betre kvalitet. Denne må då aukast. I andre program som kan nyttast til å brenne ein DVD-film, er det mange andre val og, men eg kan ikkje so mykje om dette. Når det gjeld kor ein endrer desse innstillingane, so kan ikkje eg hjelpe deg, ettersom eg aldri har prøvd Studio 9. Dette må nokon andre svare på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå