mailes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som vet om nå som funker bra.. ?? Medion Universal Fjernkontroll MD40609 Touch på komplett.no eller kanskje One For All Kameleon på Yatack.no Noen andre..?? Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har en slik : Funker greit. Men er bedre å bruke vanlige knapper enn tuchscreen, Men fordelen er at enkelte tuchscreen fjernkontroller (denne feks) kan du lage knappene og knappe oppsettet selv på PCn Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 om du skal kjøpe den kamelonen så gjør det enten via nettbutikk(som du tenker på) eller på elkjøp. dette er pga at du mest sannsynlig vil returnere den etter kort tids bruk. bare et tips Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 kjøpte den medion touch til far min, funker ganske bra den. eneste minus er at pioneer forsterkeren hans var ikke kompitabel med fjernkontrollen desverre. men viasat og canal digital tuner, tv, dvd spiller osv funket fint. har selv den billige medion versjonen fra komplett, uten touch screen. funker også bra den til mitt bruk. men ikke like fancy da.. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hva med denne? http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ti...roll.htm?id=479 Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg har en slik : Funker greit. Men er bedre å bruke vanlige knapper enn tuchscreen, Men fordelen er at enkelte tuchscreen fjernkontroller (denne feks) kan du lage knappene og knappe oppsettet selv på PCn Har samme selv.IKKE fornøyd.Den sluker batterier,toutchskjermen er ikke bra,utrolig fort gjort å komme borti nærliggende knapper,lakken flasser av,og når lyset er på i displayet,kommer det en irriterende summing fra fjernkontrollen.Eneste pluss er som du sier,er at knappenes tekst og størrelse kan programeres. Har funnet ut at en universalkontroll må fungere 100% alene,hvis ikke er vitsen med en universalkontroll borte og man får kun en ekstra fjernkontroll på stuebordet. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Logitech har flere modeller ,men de koster litt ,men de går for å være noe av det bedre på markedet. Er noen netsteder som har testet Logitech Harmony 880. Eneste negative skal være dårlig batteritid. Men den er oppladbar hvis jeg har forstått riktig ,men batteritiden er uansett alt for dårlig (synes jeg). Mistet en fjernkontroll i flyttelasset og skal ikke se bortifra at en slik havner på stuebordet snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå