VegardStr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Tittel: Hvor mye kan en kreve for brukte bøker? Svar: du kan ikke KREVE noen ting, du er heldig hvis du får solgt bøkene dine. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Du kan som sakt ikke kreve en dritt, men få derimot Jeg solgte mine i dag. Tok blodpris for noen og glemte meg bort og tok allt for lite for andre. Litt arti at på biblioteket på skolen ble GK Norsk og Mattebok Solgt for 50,- Jeg stormer inn, og kjøper 5 stk. Disse bøkene er veldig pent brukt og koster 425,- nye. Solge samtlige for 200,- You do the math^^ Hils velkommen landets nye forretnigsgeni. Endret 23. august 2005 av Imposter Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Solgte ungdomsskolebøkene for det samme jeg gav for dem. Intet tap! (Eller - sa til pappa at jeg solgte dem for 1500, så sitter igjen med en 500-lapp) Endret 23. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Solgte ungdomsskolebøkene for det samme jeg gav for dem. Måtte dere kjøpe bøker på uskolen? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Solgte ungdomsskolebøkene for det samme jeg gav for dem. Måtte dere kjøpe bøker på uskolen? Han gikk på privatskole. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg solgte alt mitt til Nordli. Ja, jeg vet man bare får 1/3 av prisen, men orker ikke selger bøker på gata. Skjønner ikke at dere orker å stresse sånt med det, jeg liker bare å få ting unnagjort jeg. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg solgte alt mitt til Nordli. Ja, jeg vet man bare får 1/3 av prisen, men orker ikke selger bøker på gata. Skjønner ikke at dere orker å stresse sånt med det, jeg liker bare å få ting unnagjort jeg. Selgte mine bøker til Bok og Media i ålesund der jeg fikk velge prisen selv Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Trekker fra 25% fra den prisen jeg kjøpte boka for. Endret 5. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Solgte ungdomsskolebøkene for det samme jeg gav for dem. Måtte dere kjøpe bøker på uskolen? Han gikk på privatskole. Ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg syns 50% er en grei norm. Evt runde ned hvis de er slitt, eller ta tredejedelen eller en kvartdel av ny pris hvis de er svært lefsete og gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå