budfox Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Fikk nettopp mitt gsmart2 kamera bestilt hos komplett. Har forstått at de første produserte kameran hadde skjult reset knapp på innsiden, men de siste skal ha en synlig knapp på bakside. Kan ikke finne denne knappen på mitt nykjøpte kamera... Har komplett gitt meg et "gammelt" kamera?? En annen ting er at jeg har sett dette kameraet med to forskjellige linser. Ett med linse som ser lik ut som gsmart1, mens det jeg har kjøpt nettopp har ei over dobbelt så stor linse!! Er denne linsen bedre enn den som sitter på gsmart1 slik at gsmart2 tar bedre bilder i samme oppløsning?? Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hmm.. høres ikke bra ut. Jeg har også bestilt fra Komplett nå. De har vistnok reparert de gamle kameraene, så de sitter vel igjen med endel. Lenke til kommentar
budfox Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Dette var jo litt kjipt da. Trodde komplett hadde såpass stor omsetning at de hadde fått ut alle gamle kameran, spes sia de i tillegg kjørte dette kameraet på en ukes tilbudspris til 595,- for ett par uker siden. Hadde tidligere et gsmart1 som låste seg noen ganger, så dette er jo et kjedelig problem. Noen som vet om det er en lett sak å åpne kameraet uten å ødelegge det? Vil garantien fortsatt gjelde da? Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jepp, dårlig av Komplett. Får jeg ett uten reset-knapp skal jeg kreve nytt umiddelbart. Lenke til kommentar
budfox Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Tja, har man krav på det? Det står vel ingen ting om at det skal være reset knapp hverken hos komplett eller i produktoversikten på musteks sine sider..!?! Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Sant nok.. men det er jo fortsatt en mangel i forhold til den nye versjonen. Prisen burde ihvertfall blitt noe nedsatt. Det virker jo som reset-knappen er helt nødvendig for å resete kontrasten for innebilder. Lenke til kommentar
budfox Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 helt enig! Men spørs om man kommer noe vei med det... Trodde forøvrig man kun trengte å resete kameraet når det låste seg, visste ikke noe om dette med kontrasten på innebilder. Da kan det jo hende at man må resete kameraet relativt ofte... Men er eneste forskjell at de har borret hull i bakdekselet på kameraet, slik at reset knappen blir synlig? Da kan man jo kanskje bare gjøre dette selv?! Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Ja, det skal være mulig å gjøre det selv, men jeg har ikke slikt utstyr.. Kommmer ihvertfall til å høre med Komplett hvis det viser seg at jeg får uten reset-knapp. Lenke til kommentar
budfox Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Noen som kan gi svar ang spørsmålet jeg hadde ang. linse i det første innlegget? Ser at noen har funnet ut at man bør resete kameraet hvis man skal bruke det inne for hvert motiv man sikter på. Dette er jo rimelig håpløst når man ikke har synlig reset knapp! Hvorfor har ikke Mustek tenkt på dette tidligere?? Har forøvrig nettopp fått nytt kamera UTEN reset knapp. Men er altså forskjellen kun at for dem som har den synlig så har Mustek bare borret hull på gamle kameraer gjennom bakdekselet?? Da burde det jo ikke være så allfor vanskelig å gjøre dette like bra selv, hvis det ikke er noen andre forskjeller da!?! (er det bare ett enkelt lite hull uten gummiforinger eller noe sånt? Vil det ikke være litt negativt med et slikt hull hvis man søler væske bak på kameraet...) [ Denne Melding var redigert av: budfox på 2002-08-07 00:18 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå