Whatefu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, jeg skal hjelpe en kompis med å installere hans nye ipod photo, mens hans kone skal bruke sin egen iPod. De har samme maskin, men har nå kjøpt en ekstern harddisk som er partisjonert slik at de har hvert sitt området. Er det mulig å installere iTunes på hver partisjonering slik at han kan synke sin iPod med sin egen iTunes og hun gjøre det samme? Eventuelt, kan iTunes håndtere to iPoder uten at det blir synkroniseringsfeil dersom en av dem sletter sanger på sin iPod som ikke den andre sletter? Setter stor pris på raskt svar om det er noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Bruk MediaMonkey for den ene partisjonen! Jeg vil forøvrig anbefale deg til å bruke MediaMonkey uansett! Dette er forøvrig feilpostet, siden den i bunn og grunn handler om software... Endret 11. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Whatefu Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Takk for tipset! Jeg har lagt inn spørsmålet i riktig forum nå, så det er ingen vits i å svare her lenger. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har lagt inn spørsmålet i riktig forum nå, så det er ingen vits i å svare her lenger. Da stenger vi denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg