Salamence Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har nå nylig kjøpt et Geforce 6600GT grafikkort, men har problemer med å instalere det. Jeg har riktig kontakt (AGP) og får kortet til å stå riktig, men ikke il å virke... Det fulgte med en ledning og en plass i kortet til å putte den inn, men når jeg har puttet den inn i kortet er det ikke noen annen plass å ha den! Kan den brukes som en "skjøteledning" som jeg kan ha i grafikkkortet så i hardisken, men samme leding? Annet jeg må huske på å gjøre? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Uhm, fikk ikke helt med meg ting der gitt. Snakker du om en Molex-kontakt (4-pins) strøm til skjermkort ? Endret 11. august 2005 av lavizh Lenke til kommentar
pri Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, den medfølgende ledningen kan brukes som skjøtekontakt. Dersom du har en ledig strømkontakt som rekker bort til kortet, trenger du ikke skjøtekabelen. Lenke til kommentar
Salamence Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Så det blir omtrent som på dette bilde? (trykk på linken) http://www.forten.net/Grafikkortkobling.bmp Endret 12. august 2005 av Salamence Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Salamence Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Samme det... Jeg greide det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå