Hårek Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har noen wma filer som jeg ønsker å spille i Winamp. Det gikk ikke. Lastet ned siste Winamp 5.094, de påstår jo at den skal klare wma. Men ikke hos meg. WMA er ikke med på listen under Filetypes. Kan spille disse filene i Windows Media Player, men jeg ønsker å bruke Winamp. Kan noen fortelle meg om dette virker hos dere? Endret 11. august 2005 av hårek Lenke til kommentar
Legion Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ja, fungerer her, men nå har jeg ikke drm-beskyttede filer å teste... wma ikke med under filetypes? har du wmaplugin da? Plug-ins->Input: nullsoft wmablablabla har du kanskje valgt bort wma-støtte under installasjon? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Sjekk ut MediaMonkey. Den støtter .wma støtte. Den bygger på WinAmp-plattformen, men er mye mer genial! Endret 11. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 tror ikke den støtter wma om du installerer lite versjonen, sørg for å ha full utgave. Er du sikker på at wma filen ikke er blokket pga av drm greier? Dell_9200: syns du har spammet for mediamonkey ganske lenge nå, greit nok at du liker det men trenger ikke å nevne det hver gang noe om musikkavspiller blir nevnt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Det er ikke drm filer. Ante meg at det kan ha noe med plug-in å gjøre, er ingenting der som ser ut som det har noe med vma å gjøre. Var ingen slike valg under installasjonen. Bruker Lite versjonen. MediMonkey er sikkert bra nok, men jeg bruker flere andre programmer som kommuniserer med Winamp. Har ikke tenkt å bytte. Edit: Skal forsøke full versjonen. Endret 11. august 2005 av hårek Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) tror ikke den støtter wma om du installerer lite versjonen, sørg for å ha full utgave. Er du sikker på at wma filen ikke er blokket pga av drm greier? Dell_9200: syns du har spammet for mediamonkey ganske lenge nå, greit nok at du liker det men trenger ikke å nevne det hver gang noe om musikkavspiller blir nevnt. Greit nok at du kaller det spamming... Men hvorfor skal man betale masse penger for en musikkavspiller? Det er greit nok at du ikke tillater at folk kommer med forslag til nye programvare... Viva la Windows & Windows Media Player Jeg har anbefalt det i tre poster over tre måneder... Det kaller jeg spamming EDIT: Greit nok at du ikke har tenkt å bytte, men les tråden min før du lager en mening... Et råd som du kan ta som du vil! Endret 11. august 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det fungerte med full versjon. Da dukket det opp Nullsoft WMA plug-in. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå