Bonatini Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har ny pc og skal innstallere XP, men det skjer ikke noe når jeg trykker F6 under XP innstallasjon, innstallasjonen bare fortsetter. Pliz hjelp er desperat Lenke til kommentar
capy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 usb keyboard? enable usb keyboard i BIOS. er det ikke F2 du skal trykke da? lenge siden jeg har gjort dette, så det mulig jeg tar feil:) er S-ata driveren på diskett? du har diskettstasjon koblet til, ikke sant? Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Når jeg senere i XP innstallasjonen blir nokk en gang spurt om å sette i disketten med SATA driverne, gjør jeg det men da står det bare: "Filen txtsetup.oem forårsaket en uventet feil <1024> på linje 1742 i d:/xpsp1/base/boot/setup/oemdisk.c. Trykk en tast for å fortsette" Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 usb keyboard? enable usb keyboard i BIOS. er det ikke F2 du skal trykke da? lenge siden jeg har gjort dette, så det mulig jeg tar feil:) er S-ata driveren på diskett? du har diskettstasjon koblet til, ikke sant? Ja den virket den. Men det står jo F6 for å innstallere en tredjeparts driver SATA RAID eller noe slikt Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Eller er det slik at jeg slipper å innstallere SATA drivere selv om jeg har SATA disk? Jeg har et Gigabyte K8 Triton Series GA-K8NF-9 nForce4-4X Chipset Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 da trenger du nok ikke s-ata driver disketten. og om du gjør det så bare flytt diskene til den andre s-ata kontrolleren Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 da trenger du nok ikke s-ata driver disketten. og om du gjør det så bare flytt diskene til den andre s-ata kontrolleren Så det vil si at jeg slipper å rote mere med SATA driverne?.... Hvis det stemmer så Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 da trenger du nok ikke s-ata driver disketten. og om du gjør det så bare flytt diskene til den andre s-ata kontrolleren Så det vil si at jeg slipper å rote mere med SATA driverne?.... Hvis det stemmer så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå