Nobrains Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Spillte på catch sin 64 server nå: srv27.catchgamer.no Der var det en(kanskje fler?) typer på laget mitt (MEC) som hadde navnet sitt i rødt, slik som finden har. Første gangen møtte jeg han blant mange andre ekte finder, han ble da drept av kuleregnet mitt som jeg skjøt i mer eller mindre panikk. Jeg fatta ikke helt hvordan jeg fikk teamkill da siden jeg bare så rød skrift...(jeg fikk også punish såklart) Senere så spawna jeg ved siden av han som hadde navnet sitt rødt...da la jeg merke til at han var terrorist(mec) og lot være og skyte...men navnet var jo rødt. Alle andre på laget mitt hadde blått navn som normalt. Litt senere møtte jeg han igjen og klarte og drepe han i et lucky shot med assult granat når jeg så han rundt hjørnet. Disse + noen andre uheldige teamkill gjorde at jeg ble kicka fra catchservern...noe som er en grei punish for teamkill...men.... Jeg vil bare vite hvorfor i helvete han har rødt navn? -bug i spillet ? -han cheater ? (på ranked?) -ea games suger #### og alt de rører blir automatisk crappy... -noe galt hos meg ? Nå skulle jeg til og skrive navnet hans....jeg huska navnet når jeg begynnte og skrive, men glemte det underveis Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er ein bug, ein veldig irriterende bug. Og dette punish system gjer det ikkje noko bedre. Kjipt. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) jaja...jevli irriterende, men nå vet jeg at det ikke er cheat eller noe jeg gjør feil... Fortjent eller ikke så tror jeg at denne buggen må være EA games sin skyld Uansett...takk for raskt svar. Endret 11. august 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er en kjent bug. UTROLIG at den ikke er fiksa enda.... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har også sette ein mec fyr med USMC uniform Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har også sette ein mec fyr med USMC uniform Enda verre: en Kina fyr (han hadde blå skrift!) som var i MEC-uniform Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Spillte før i dag. På en tysk, ranked server. En kis som "var" på mitt lag med BLÅ skift over hodet og alt, men alikevell drepe han som var på laget sitt og sanket poeng. Akuratt som om han hadde vært en motstander. Noen som vet hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) nevnt tidliger, kan godt nevne det igjen BUG BUG BUG BUG BUG BUG BUUUUUUUUG edit: Bug! Endret 11. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ojoj, opplevde å bli teamkilla av en fyr som ikke mista score, han hadde 28 poeng og 14 kills, han drepte meg sikkert 100000 ganger + mange andre. JA JEG OVERDREV! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg skjøt en kar på mitt eget lag 4 ganger i går fordi navnet hans var rødt.. Løp rundt i Strike at Karkand med adrenalinet pumpende å skjøt alt som ikke var blått. Det var en smule irriterende å ende opp og skyte den samme karen om og om igjen. han sto ikke på kartet og skjelte meg ut hver gang han fikk sjangsen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 blir vel fiksa om ikke så lenge (patchen som kommer slutten av måneden) btw, DoctorMacabre: gif-avatar er ikke tillatt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har sett samme bug i eit anna spel. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Ja, uff en stygg bug! Har selv drept/blitt drept på grunn av det.. Endret 12. august 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Skulle til å si at du kanskje var i duell med fyren, men det er et anna spill . Jepp, fine buggen det der. Blir sikkert fiksa i 1.03... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 gif-avatar er ikke tillatt.. Rart det står på avatarsida at det er tillatt. Samma det bytter før noen begynner å mase med det Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 å derfor jeg ble punisha sp mye i går.. lå å med m249 på et tak og besyktta et flagg(husker ikke hva mapet heter men er den med tv stasjonen ) men uansett. ser 3-4 folk i det fjernet og sikter inn, de er ganske langt unna så klarer ikke se vilket lag de er men så kommrt den røde skrifta opp og jeg fyrer så klart løs.. tar først en av de... mens de andre kommrt unna.. men så kommrt de framm igjen(de løprt gjennom et annen hus) så denne gangen har jeg de inne god rekkevidde.. fyrer så klart løs og tar alle sammen.. jeg får et bredt smil om munnen og skal sjekke statten(lå kanske høyt opp) men så oppdager jeg jeg har mista 8 poeng...holder tellinga.. hmm spør på chatten om noen har fått med seg hvorfor så mye tap.. og de sa jeg slakta ned en sqoud med venner skjønte ikke noe samma skjedd tidligere, hørte en motor lyd og titta fra bak sannsekknde jeg gjemte meg bak og så at det var blå skrift på tanksen som sto der.. o at det var ledig på toppen(mg en) så hopper fra helt inntil men så går plutselig sjåføren ut og kaster seg ned og fyrer løs.. idiot tenkte jeg, men kom ikke opp noen punish meny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå