H-kon Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Heisann, Har lett etter en laptop i ganske lang tid nå. I dag så gjorde jeg noe med det å gikk å kjøpte den som står i topicen. Athlon 64 3000+ 15.4" WXGA (1280x800) 512MB 80GB X700 64MB Gigabit ethernet Dual layer dvd brenner b/g trådløst. 5-1 kortleser. Denne betalte jeg 9995,- for på Coop Obs i dag. De har et tilbud som gjelder fra i dag, men husker ikke når den gikk ut. Har aldri eid en laptop før, men må si at jeg er storfornøyd med denne hittil i allefall. Skjermen er skarp og fin, han virker veldig rask i allefall i alt jeg har fått kastet etter den i de ca 2 timene jeg har eid den. Hva synes forresten dere om kjøpet er utstyret verdt 10K? Har kun testet Sims 2 og der kjører alt på høy grafikk uten problemer i allefall. Skal teste battlefield 2 nå dersom dvd'n fungerer da Endret 12. august 2005 av H-kon Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det ser da ut som den er grei til den prisen. Eneste som kunne vært bedre er oppløsning på skjermen. Men man kan ikke få alt til den prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå