LappeF Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Programvare: WinXP Pro SP2. Jeg hadde akkurat lastet ned en stor fil som var i ferd med å flyttes fra en midlertidig lokalisering til fast lokalisering. Akkurar da gikk strømmen. Da maskinen startet opp igjen, gikk den bare i loop; også da jeg forsøkte 'sikkermodus' + alle de andre alternativene. Jeg hadde håpet at Recovery-CD'en skulle kunne hjelpe meg når jeg fikk problemer/kræsj på maskinen min, men det eneste som skjer når jeg forsøker å bruke den, er følgende melding: "The visible/hidden status of the backup partition does not match the configuration file." Har jeg noen alternativer her: Kjøpe en ny lisens/ny program CD, eller gå over til et annet OS og betrakte det allerede kjøpte OS'et (som ligger på den "gjemte" partisjonen) som bortkastede penger. --- Det er menneskelig å gjøre feil, men for å virkelig rote det til trenger man en PC. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Fant litt info ved å søke på Google. Ser ut som du har Drive Image. Jeg har ingen erfaring med dette. To fix this problem, simply re-label the partition as "DISE_BACKUP" (without the quotation marks), and DISE will re-install properly. the D drive must be called DISE_BACKUP. The path should be D:\PQIMAGE\FACTORY.PQI Anything else will cause an error that keeps drive image from starting. Do not rename anything! Lenke til kommentar
LappeF Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har hittil klart å få PC'en til å finne en partisjon som heter C:\ og med egenskapene <unknown>. På D:\ ligger alle programmene og relativt viktige filer og her har jeg tilgang. På E:\ heter partisjonen DISE_BACKUP og her har jeg også tilgang til E:\PQIMAGE\FACTORY.PQI Må jeg kanskje endre stasjonsbokstavene slik at backup-partisjonen bil D:\? Lenke til kommentar
LappeF Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 [LØST] Problemet løste seg når jeg bare ba om at E:\ partisjonen skulle være 'hidden'. Takk Hårek for at du fikk meg på riktig spor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå