Gå til innhold

Hva er best synes dere?

Anbefalte innlegg

Driver konstant å lager sider, men hva synes dere er best, en god grafisk side med ok funksjonalitet, syk grafikk litt vanskelig å finne frem eller en løsning som er oversiktlig, men halvveis kjedelig men sykt lett å finne frem på?

Har en side per idag, men holder på en med en annen side som skal stå der. Cheesmanweb.com og vurderer om jeg skal bruke litt av denne siden på den nye, men fått mange dårlige tilbake meldinger.

Trenger hjelp om hva som blir tenkt om dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(reply til orsus)hehe, ja vet dårlig emne tittel... hvis du har en grafisk side så blir det fort fokus på grafikk og ikke på det viktige på siden(Altså den blir uoverskikkelig) et godt eksempel på det er 2advanced.com helt rå på grafikk, men vanskelig å finne frem for det utrente øye...

Når man lager en oversiktelig side så blir det lett en minimalistisk side så alle kan finne det de skal. så hovedsakelig det jeg lurer på er hva skal jeg aller helst satse på.... grafisk eller oversiktelig?

Noe fornuftig her? :ermm:

Lenke til kommentar

:dontgetit: Etter min erfaring så er det for lett at det grafiske tar over det funksjonelle, du lager siten bruker vennlig men brukeren ser ikke det som bruker vennlighet...

Men dette gjelder da kun ca 15% av alle som er på internett så det er ikke så ille...

Bruker venlighet kommer først, men den må være appelerende.. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...