frossensofa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hvilken produsent av X800XL skal jeg velge? Sapphire? Haster litt! Skal helst ha ultimate version, skal ha stillere vifte. Endret 11. august 2005 av frossensofa Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg synes du bør velge sapphire Lenke til kommentar
Saet Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg har alltid holdt en knapp på Asus. Men de kan fort bli litt dyre Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Sapphire har bedre ytelse enn Asus, men bråker litt mer (Har Sapphire, den bråker ikke så mye). Les test her: http://www.hardware.no/artikkel/14594/10 Lenke til kommentar
frossensofa Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Damn, skulle kjøpe meg Sapphire Radeon X800XL 256 ultimate edition MEN den er faktisk utsolgt på samtlige nettbutikkker!!! Er den noen som vet noen grunn til dette???!!! er dette kortet en verdig erstatter? x800xl Endret 11. august 2005 av frossensofa Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg holder en knapp på sapphire jeg også. ultimate edition er vel veien å gå da jeg ser folk synes vifta på den vanlige utgaven bråker litt. dessuten tar den ikke så mye plass i lenga så det gir større mulighet for endring av chipsett kjøler på diverse hovedkort (som f.eks DFI der chipsett kjøleren står idiotisk plassert) Lenke til kommentar
frossensofa Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ja jeg er mest sugen på Sapphire ultimate(Stille). har DFI nF4 kortet oxo, så det hadde nok vært best. Er det noen som har noen meninger om mitt forrige innlegg?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 iceq kortet er sikkert bra det, og det har en bra kjøler. mene som sagt, du vil ikke få bytta chipsett kjøler med det kortet. dvs du får vel mene det skal bli hardt å få på en uten vifte Lenke til kommentar
frossensofa Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) iceq kortet er sikkert bra det, og det har en bra kjøler. mene som sagt, du vil ikke få bytta chipsett kjøler med det kortet. dvs du får vel mene det skal bli hardt å få på en uten vifte Jeg får legge godvilja til og håpe på det beste:) Hva vil retail versjon av Hightech Excalibur kortet si? Det virker som om de fleste nettbutikkene ikke får inn sapphire ultimate før 1.10 noen som vet om det er noe forskjell på ytelse på disse kortene? Endret 11. august 2005 av frossensofa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå