jaymz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kjøpte meg et usb2 kort. Driveren som fulgte emd funket ikke, fordi det måtte være innstallert service pack 1 på maskinen, noe jeg ikke har. Når jeg går inn på nettsiden Windows update, får jeg beskjed om at det neste som skal innstalleres er service pack 2. Dette har jeg ingen plan om Altså: Er det noen som kan gi meg en link til en driver for usb2 som ikke krever sp1. Eller forteller meg hvordan jeg kan innstallere sp1. Mvh Trond Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) ** EDIT ** feil tenkt og absolutt feil svart... Legg inn SP2 du, no harm, no foul... SP2 er bedre enn SP1. - Konkret hva har du imot SP2? Endret 11. august 2005 av oysfaerg Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Konkret hva har du imot SP2? Kremt, host ingenting. Men vet noen om drivere til usb2 som ikke krever sp1, eller sp2 for den saks skyld? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Konkret hva har du imot SP2? Kremt, host ingenting. Men vet noen om drivere til usb2 som ikke krever sp1, eller sp2 for den saks skyld? Av en eller annen grunn så ble ikke Windows XP som standard lagt inn støtte for USB2. Derfor la MS til dette i SP1. Det finnes ikke inividuelle oppdateringer for å få støtte for USB2. Last ned SP2 da den inneholder også alt som SP1 hadde. Og nei som jeg skrev ovenfor så finnes det ikke drivere for USB2 da XP ikke har støtte for det utenom SP1/2. SP2 finner du her (velg riktig språk) http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Endret 11. august 2005 av TCi Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Nå har jeg installert sp2, men får fortsatt ikke usb2 til å virke. Det virker som om det er noe tull med driverne, for når jeg kobler til et videokamera står det at det er koblet til en removable disk. Når jeg trykker på denne, står det please insert disk. Noen forslag? mvh Trond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå