Gå til innhold

Driver for Usb 2.0

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et usb2 kort. Driveren som fulgte emd funket ikke, fordi det måtte være innstallert service pack 1 på maskinen, noe jeg ikke har. Når jeg går inn på nettsiden Windows update, får jeg beskjed om at det neste som skal innstalleres er service pack 2. Dette har jeg ingen plan om

Altså: Er det noen som kan gi meg en link til en driver for usb2 som ikke krever sp1. Eller forteller meg hvordan jeg kan innstallere sp1.

Mvh Trond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konkret hva har du imot SP2?

Kremt, host :blush: ingenting.

Men vet noen om drivere til usb2 som ikke krever sp1, eller sp2 for den saks skyld?

Av en eller annen grunn så ble ikke Windows XP som standard lagt inn støtte for USB2. Derfor la MS til dette i SP1. Det finnes ikke inividuelle oppdateringer for å få støtte for USB2.

Last ned SP2 da den inneholder også alt som SP1 hadde. Og nei som jeg skrev ovenfor så finnes det ikke drivere for USB2 da XP ikke har støtte for det utenom SP1/2.

SP2 finner du her (velg riktig språk)

http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå har jeg installert sp2, men får fortsatt ikke usb2 til å virke. Det virker som om det er noe tull med driverne, for når jeg kobler til et videokamera står det at det er koblet til en removable disk. Når jeg trykker på denne, står det please insert disk.

Noen forslag?

mvh Trond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...