Gå til innhold

Hvordan slåss med en shammy?


Anbefalte innlegg

Som shadowpriest...

 

Shield

SWP

Fear

Mind Blast

Mana burn

Mind Flay

Renew / Flash Heal nytt shield

Mind Blast

Silence..

 

 

Da liggern der :)

eneste grunnen til at han gjør det er ROFL evt /sleep

 

Grounding totem = fear killer

Purge = shield, renew og fortitude killer

WF procc = priest killer

 

Sorry, men hvis du har duella shamans som lar deg bruke shield som forsvar så bekrefter du igjen det jeg bestemt mener om spillerne på servern din ....

 

Og wtf bruker du silence til sist etter ? hvis du har noensom helst pvp skills bruker du silence + shield + renew ....

 

og som sagt eneste grunnen til at shamanen ligger der etter din "pvp strat" er fordi han gapskratter evt vil se ting fra ditt perspektiv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt festlig hvordan shaman spillere sier at de er perfekt balansert, og at de kanskje trenger buffs og at andre klasser er overpowerd. så når noen sier en måte å drepe en shaman på, så kommer alle å flirer av det og sier hvor lett de kan eie deg alikevel.

 

shaman spillere er en snodig rase.

Hilsen overpowerd priest

Så fordi en shaman ler av en dårlig taktikk, er shamanen overpowered? :cool:

nei...

Lenke til kommentar
Som shadowpriest...

 

Shield

SWP

Fear

Mind Blast

Mana burn

Mind Flay

Renew / Flash Heal nytt shield

Mind Blast

Silence..

 

 

Da liggern der :)

Standard alliance prester :p

 

Jeg vinner som regel over shamaner, de sier jeg er en av de sjeldne som kan teknikken for å ta dem :p

 

Jeg fokuserer bare på å ha 100% hp så ofte jeg kan, og at jeg manaburner dem så ofte jeg kan. Av totemene de setter ut ødelegger jeg grounding totem (absorber spells), searing totem(interupter) og tremor totem(breaker fear), jeg bruker ALLTID dagger når jeg slåss mot shamans, stav er for treg til å ta totemene. Sheild og renew er waste mot en shaman som vet hva han gjør, kan purge allt av buffs. Under en fear får jeg inn 2-3 manaburns. Silence hvis du får kritisk mye damage mot deg, og heal. Shamans er ikke så vanskelig for oss prester som mange skal ha det til, er de tom for mana er de så godt som døde ;)

 

Men dere må vite, proccer windfury ofte med et tregt 2hand våpen så er envher klasse nede. Noen shamaner instantkiller meg med WF critt, er aldri 100% sikkert å vinne mot shamans ;)

Lenke til kommentar

Ett sexy tips som har reddet meg flere ganger, brukes kun mot klasser som kan interrupte healing og gjør at du ikke kan kaste flere spell fra samme "skolen".

 

Begynn på en heal og avbryt den etter ca 0.5 sekunder...

Dette gjør at den du spiller mot ser at du begynner på en heal, og smeller inn "avbryt spellcasting" knappen sin (kick eller tilsvarende), når du da allerede har avbrutt healingen din, så er denne countermeasuren totalt bortkastet og på cooldown, og du kan fritt kaste healen din uten fare for å bli avbrutt.

Lenke til kommentar

mot rogue: 1h + shield.. ikke en gang tenk på å bruk 2h:) spam frost shock og prøv å gjøre mest mulig skade på agvstand før du går inn i melee.. vil tro at en elemental shaman har større mulighet til å ta en shaman enn en ench shaman.. men men..

 

de som sier at shamaner IKKE kan tape i 1vs1 tar feil.. en god pries, mage, rogue eller warrior tar shaman. er bare å vite hvilken tråder man skal trekke i:) og det hjelper MYE å ha spillt en shaman:)

 

har selv en 56 hunter, 52 shaman, 30 lock og 22 mage:) (klarer ikke å få dem til 60 :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...