SpoileD Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Da har jeg fått lønning, og skal kjøpe meg mobil, for den sx1'en jeg har, har nå tatt kvelden. Jeg hadde tenkt å vente med kjøp av mobil, men det får jeg ikke nå. for jeg trenger mobil NÅ.. Så jeg har tenkt ganske mye på hvilken mobil jeg skal kjøpe, men det er ikke lett når det er noe galt med alle som er, og hvis jeg kjøper no, er det noe neste uke som er tre ganger bedre. MEN nå må jeg skaffe meg en ny. Som sagt ovenfor så vil jeg ha samsung z500, og denna har jeg tenkt å kjøpe i sverige pga prisen, men hvordan skal jeg få den billig da? der ejg har sett har jeg sett den uten abo til 4000, men hvordan er det med å kjøpe en mobil som er låst på vodafone eller noe, ta den med til norge, låse den opp og skaffe meg et norskt abo. Er litt usikker på det der? noen som har litt peiling? Lenke til kommentar
ebbe77 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! Det er ikke vanskelig å kjøpe den fra Sverige. Jeg kjøpte selv en for kr. 2.295,- SEK bundet til Telia. (dette er en "light bundel" har bare telia logo ved oppstart og når man slår den av, ellers alt som en vanlig telefon) Så låste jeg den opp hos GSM Teknikk i Oslo for kr. 299,- Totalpris i norske kr. ble da ink. porto kr. 2.300,- Telefonen har norsk meny/språkpakke etc. Så da har du en telefon lik den som selges i Norge. Endret 11. august 2005 av ebbe77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå