Simon88 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Etter å ha lest på nettet om utallige folk som har modda xboxen sin slik at ein kan spele av ulike video-filer, musikk, osv.. på xboxen, så fekk eg utulig lyst til å gjere det samme... Eg er jo då heilt amatør på området, og lure på om nokon der ute kan seie meg kva eg må gjere for å få til dette. Liknande spm er sikkert stilt før, eg har søkt litt men finner ikkje samme spm, beklager vist det er stilt før. Så - Kva skal eg gjere for å kunne spele av hovudsakleg filmer i avi, mpeg, divx format? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Han der gjør jobben: http://gamebase.no/ipb/index.php?showuser=10 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Les om modding her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=304211 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Modding er ikke noe du bør gjøre selv hvis du ikke har snøring på hva du driver med, få noen som kan det til å montere for deg, koster ikke stort heller... jeg betalte 600,- for chip ferdig inst Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Etter å ha lest på nettet om utallige folk som har modda xboxen sin slik at ein kan spele av ulike video-filer, musikk, osv.. på xboxen, så fekk eg utulig lyst til å gjere det samme... Eg er jo då heilt amatør på området, og lure på om nokon der ute kan seie meg kva eg må gjere for å få til dette. Liknande spm er sikkert stilt før, eg har søkt litt men finner ikkje samme spm, beklager vist det er stilt før. Så - Kva skal eg gjere for å kunne spele av hovudsakleg filmer i avi, mpeg, divx format? Jeg ville ikke anbefalt å modde xboxen! Tenkte på det selv helt til jeg lærte at hvis du gjorde det kunne du ikke spille xbox live lengre! Noe med at Microsoft sjekker xboxen din for chipping så du ikke kan jukse tydeligvis... Endret 13. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
charlie di meola Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 det finnes chipper som du kan deaktivere så xboxeb bare booter som normalt og live ikke merker en dritt så det er bare å forsikre seg om at chippen man skaffer har denne muligheten. men den dagen du glemmer å deaktivere den og booter opp et live spill så er du fucked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå