Espen*Arney Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) jeg har ett aopen 6800gt..skulle bytte kabinett idag så når jeg skrudde på skjermen så skjermen ut som en "blomstereng" sånn ser da skjermen min ut*trykkbar* Endret 11. august 2005 av Espen*Arney Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det der ser ut til å være en hardwarefeil. Tviler på at det bedrer seg om du bytter tilbake til gamle kabinettet gitt. Sikker på at du ikke hadde statisk elektrisitet mellom fingrene da du skrudde? Eventuelt om du er heldig, satt skjermkortet ordentlig nedi? Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 brukte du antistatisk armbånd eller tok på kabinettet eller annet metall lfør du begynte å skru??? Lenke til kommentar
Saet Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Prøv med ett annet skjermkort og se hva som skjer. Lenke til kommentar
daniel_v00 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 svarer for espen... vi prøvde skjermkortet hos meg å det virket ikke da heller.... så vi bestillte nytt nå Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 brukte du antistatisk armbånd eller tok på kabinettet eller annet metall lfør du begynte å skru??? nope? Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Da kan det ha blitt statisk elektrisitet på noen eller fler komponenter. Ville sjekka skjermkort du får sikkert lånt et gammelt pci skjermkort av noen du kjenner eller gå i en butikk å spør. Et vanlig pci skjermkort får du for 200 kr på komplett nytt. F.eks dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114978&cks=PRL Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Da kan det ha blitt statisk elektrisitet på noen eller fler komponenter. Ville sjekka skjermkort du får sikkert lånt et gammelt pci skjermkort av noen du kjenner eller gå i en butikk å spør. Et vanlig pci skjermkort får du for 200 kr på komplett nytt. prøvd med ett anna skjermkort..funka ikke helt da heller..akkorat som harddisken ikke er der men har vært borti det der før så skal nok ordne det..har bestilt x700 og venter på det nå.. btw: ossen kan jeg unngå statiskelektresitet? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 prøvd med ett anna skjermkort..funka ikke helt da heller..akkorat som harddisken ikke er der men har vært borti det der før så skal nok ordne det..har bestilt x700 og venter på det nå.. btw: ossen kan jeg unngå statiskelektresitet? Du bytter fra 6800GT til x700? Du kan ta på metall først, inne i kabinettet blant annet.. Eller kjøp et antistatisk armbånd. Du merker ikke den elektrisiteten en gang, så du må være forsiktig.. Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Du bytter fra 6800GT til x700? Du kan ta på metall først, inne i kabinettet blant annet.. Eller kjøp et antistatisk armbånd. Du merker ikke den elektrisiteten en gang, så du må være forsiktig.. litt knapt med penger ser du så har jeg bare ett socket a system så det er ikke så mye og pusse på egentlig.. tror jeg invisterer i et sånn armbånd jeg Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Da kan det ha blitt statisk elektrisitet på noen eller fler komponenter. Ville sjekka skjermkort du får sikkert lånt et gammelt pci skjermkort av noen du kjenner eller gå i en butikk å spør. Et vanlig pci skjermkort får du for 200 kr på komplett nytt. kommer du og sier at agp porten er ødelagt?? Endret 14. august 2005 av Espen*Arney Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan være det veldig greit å starte med pci. Du har ikke bøyb og herja med agp porten når du skulle ha ut kortet og inn igjen??? Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Da kan det ha blitt statisk elektrisitet på noen eller fler komponenter. Ville sjekka skjermkort du får sikkert lånt et gammelt pci skjermkort av noen du kjenner eller gå i en butikk å spør. Et vanlig pci skjermkort får du for 200 kr på komplett nytt. kommer du og sier at agp porten er fucka?? Helst ikke noe banning her "fucka". Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Helst ikke noe banning her "fucka". Det er vel opp til moderator å kommentere Francis Lenke til kommentar
Espen*Arney Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 retta på det nå men til saken..jeg prøvde jo ett raedon 9200se og da kom oppstarten fram helt fint på skjermen..så TVILER på at det er agp porten som er ødelagt. kom helt fram til at "insert system disk and press enter" dit kom jeg..deler heller det "problemet" i en anna forumkategiro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå