SirAnderz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Lurer på om noen vet om dette, altså en webshop som selger "ekte¨ (eller autentiske forsåvidt).. Gjerne om de kan inngravere navn o.l også. Takk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 www.krapyl.no har noen dogtags, men er ikke helt sikker på om det er sånne du er på jakt etter. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 I Sverige får man dogtag når man blir født. Litt urettferdig... Lenke til kommentar
whoi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du får det helt gratis når du er gammal nok Selv synes jeg det er tamt å gå med dogtag hvis man ikke er i millitæret. Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg synes det er teit å gå med den synlig uansett. Hvorfor skal man liksom ? Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 neida vet ikke jeg.. men jeg syns det ser kult ut hvertfall Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 beholdt dogtagsene jeg fikk engang i tiden men nå er de borte, borte borte.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ved USS Intrepid i New York får du lagd dine egne dogtags. Ekte er de visstnok også. (Bare sånn i tilfelle du skulle til New York i fremtiden) Endret 16. august 2005 av HeavenHell Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har to stk orginale norske og to sett med orginale amerikanske (var der i ca. 4 uker ). Ligger på rommet hos foreldrene mine. Synes det er harry å bruke de sivilt.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Bruker mine fra Army Shop fordi jeg mistet det flotte kjedet jeg hadde Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 mote Er det faktisk mote nå? usj :/ Jaja, snart går ungdommen i full kamo tenker jeg meg Har også originale dogtags liggende, men hadde ikke akkurat tenkt meg å gå med dem om det er mote. Med en gang en ting blir mote er det ikke moro å gjøre det lengre. Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser flere bruker flertallsform dom i dogtags. Er det bare jeg som kun har èn ? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser flere bruker flertallsform dom i dogtags. Er det bare jeg som kun har èn ? jeg mener å huske at jeg fikk en dogtag, men denne skal jo brekkes i to når den skal brukes.. så kanskje derfor flertalsformen... selv om det er vanlig med en i norge så mener jeg å ha fått med meg at det er vanlig med to i USA... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 mote Er det faktisk mote nå? usj Man trenger det nå for tiden hvis man skal ut å fly, sånn at de kan indentifisere deg etterpå Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 mote Er det faktisk mote nå? usj Man trenger det nå for tiden hvis man skal ut å fly, sånn at de kan indentifisere deg etterpå lol :!: Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg syns det er direkte skabbete å bruke dogtag(s) hvis man ikke er i forsvaret. Forøvrig - kan noen av dere forklare meg forskjellen på "ekte" og "uekte" dogtags? Så lenge det er et stykke blikk de kan stanse bokstaver i, så er det ekte dogtags. Noe annet er motesvada. Endret 17. august 2005 av Aleks_r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå