specs89 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei! Jeg innrømmer det like gjerne nå - jeg er HELT fersk på dette med konfigurering av router:P Jeg bare lurte på om noen kan fortelle meg, i gjennom lette trinn for trinn, hvordan dette foregår? På forhånd, takk:) Lenke til kommentar
runel Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er mulig noen kan, men ikke uten at du sier hvilken router du har Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! Jeg innrømmer det like gjerne nå - jeg er HELT fersk på dette med konfigurering av router:P Jeg bare lurte på om noen kan fortelle meg, i gjennom lette trinn for trinn, hvordan dette foregår? På forhånd, takk:) Hei Hvis jeg var deg så ville jeg tatt en titt på annonseringen øverst i denne forumkategorien. Det er mange ting man kan sette opp når man konfigurerer en ruter. Man kan sette opp sikkerhet, åpne porter osv På denne siden: http://www.portforward.com/routers.htm kan du finne din ruter og en "guide" til hvordan du kommer inn på konfigurassjonsidene til ruteren din, og hvordan du der inne kan åpne porter. For å gi deg enda mer hjelp så hadde det vært fint å vite hva slags ruter du har og hva du vil gjøre inne på konfigen til ruteren din. Endret 11. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du kan jo starte med 'RTFM' å lese manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå