Even89 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Når jeg kjører så trekker bensinpumpen seg sammen, og motoren stopper eller slakker av Jeg har luftingen åpen og alt og det skjedde ikke før. Hva kan være gale? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Rusk i bensinslangen? Ta fra hverandre hele slangesystemet (fra pumpen og nedover), og blås skikkelig ut av det. Prøv også å få ut driten i slangesystemet nede i tanken. Kanskje det er et blad som har lagt seg foran åpningen på slangen nede i tanken. Lenke til kommentar
Bawaria Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kobblingen mellom tank å slange ? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Har sjekket det meste- Tror det er noe gale med luftingen Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har sjekket det meste- Tror det er noe gale med luftingen Luftingen er vel bare en liten skrue på tanklokket. Er jo lett å skjekke/blåse ut der. Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Har sjekket det meste- Tror det er noe gale med luftingen Luftingen er vel bare en liten skrue på tanklokket. Er jo lett å skjekke/blåse ut der. Nå er det ikke den luftingen jeg snakker om, fordi problemet oppstår osgå når det er vakum fritt i tanken. Når jeg fjerner slangen kan jeg fint pumpe luft opp i pumpen, men når slangen er på oppstår det et vakum i pumpen, og derfor tror jeg at det er bensin opptaket i tanken som er noe gale med. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå er det ikke den luftingen jeg snakker om, fordi problemet oppstår osgå når det er vakum fritt i tanken.Når jeg fjerner slangen kan jeg fint pumpe luft opp i pumpen, men når slangen er på oppstår det et vakum i pumpen, og derfor tror jeg at det er bensin opptaket i tanken som er noe gale med. Er bare til å blåse rein der også vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå