Stingah Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei Har en Golf IV hvor parklys-pæra plutselig datt ut inni selve lykt. Tenker jeg må ut med hele lykta for å få fikset dette, men får jo faen ikke ut lykta. Ser faktisk ut som at jeg må av med skjermen for å få dette til. Noen som har erfaring etc hvordan dette kan fikses? Lenke til kommentar
Vernes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kjøp magnet på fjær, Biltema har sånt. Da får du den ut. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Kjøp magnet på fjær, Biltema har sånt. Da får du den ut. Vil man kunne plukke opp en lyspære med magnet? Lenke til kommentar
Vernes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) det er jo en metaldel på en lyspære, med mindre den er uten sokkel Endret 11. august 2005 av Vernes Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det er ikke sokkel nei. Kun 2 ledere. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bruk et passe tynt rør som du mekker fast på enden av støvsugerslangen. Stikk det inn i lykten, og pæren suges fast. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tynn gjenstand med en tygget tyggis-klump i enden. Lenke til kommentar
askare Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hva om du løfter opp bilen med snuten i været, også rister du litt. Kommer du ikke til med et pinnsett? f.eks et mat-pinsett som du bøyer til litte granne. Endret 11. august 2005 av askare Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg mista en pære til baklykta inni selve lykta, og jeg løste det med tyggis på en pinne Magnet funka ikke.. Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Takk for gode råd. Tenker jeg skal prøve det med støvsugern først, og så blir jeg å prøve med såkalt "lærertyggis" på en pinne. Slik som man fester opp plakater etc. med. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Tenker på Tack-It du.. Du kan prøve, men jeg mener at vanlig tyggis er bedre jeg da.. Lenke til kommentar
Intrudah Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har hatt samme problemet selv Jeg har prøvd det meste av det som er nevnt over.. Klarer du nå pæra med fingertuppen? Jeg løste problemet med å surre isolasjonstape rundt fingeren min (Med limet ut da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå