Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har sett at Ubuntu sender gratis CD'er rundt omkring i verden, og de betaler selv porto. Men er det noen andre bra\populære som gjør det samme? uten om ubuntu Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tror nok ikke det (er ikke så mange distroer som har "rike foreldre"). Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Alltid nokon som er villige til å brenne nokre CDar til deg om du spør fint Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Jeg skylder brodern 5 cd'er. Så jeg trukke jeg tørr og spørre han mere. hm.. Men kanskje jeg kan lure ut noen av fatter'n! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 eventuelt spare opp en 10 kroner å kjøpe seg en cd Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Alltid nokon som er villige til å brenne nokre CDar til deg om du spør fint Ikke alle som sender ferdig trykkede CDer til deg med cover... (og som appåtil ber deg om å bestille mange når du først gjør det) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Alltid nokon som er villige til å brenne nokre CDar til deg om du spør fint Ikke alle som sender ferdig trykkede CDer til deg med cover... (og som appåtil ber deg om å bestille mange når du først gjør det) Nettopp. Men skulle da nesten tru at Fedora sendte, for Red Hat har vell en del penger skull'n tru Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nettopp. Men skulle da nesten tru at Fedora sendte, for Red Hat har vell en del penger skull'n tru Hvorfor? Red Hat er et firma. Å bare gi bort CD'er med Fedora (som ikke har så mye med Red Hat som firma å gjøre) gir ikke Red Hat noe tilbake. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Trodde Fedora var "det nye red hat" jeg på en måte. Men ok Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Du kan jo laste ned et iso-image og brenne selv... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Nettopp. Men skulle da nesten tru at Fedora sendte, for Red Hat har vell en del penger skull'n tru Hvorfor? Red Hat er et firma. Å bare gi bort CD'er med Fedora (som ikke har så mye med Red Hat som firma å gjøre) gir ikke Red Hat noe tilbake. Ubuntu er vel og et firma (?) de har utviklere som jobber med det og de sender ut gratis. Mulig ikke alle har fått med seg at å sende det ut gratis er en meget god reklame, man får enkelt CDer som ser bedre ut enn hjemmelagede, og man kan da dele ut til venner / bekjente uten at det koster deg som bruker noe. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ubuntu er vel og et firma... Canonical er firmaet, Ubuntu er prosjektet. Lenke til kommentar
olear Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ubuntu er vel og et firma (?) de har utviklere som jobber med det og de sender ut gratis. Ubuntu er et produkt/prosjekt som eies av Canonical Ltd (Mark Shuttleworth). Eneste grunnen til at de kan sende ut CD'er er fordi Mark Shuttleworth er en millionær som ikke helt vet hva han skal bruke pengene sine til (eller så har han en skummel plan om å ta over verden med Ubuntu ) Lenke til kommentar
Palme Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ubuntu er et produkt/prosjekt som eies av Canonical Ltd (Mark Shuttleworth). Eneste grunnen til at de kan sende ut CD'er er fordi Mark Shuttleworth er en millionær som ikke helt vet hva han skal bruke pengene sine til smile2.gif (eller så har han en skummel plan om å ta over verden med Ubuntu tongue.gif ) Om planen er å ta over verden med ubuntu ser jeg ikke bort fra at han kanskje kan klare det.. Vertfal med den utviklingen den lille distroen har hatt.. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Heia linux! ^H^H^H^H^H^Hfri programvare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå