subaru1342 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Jeg lurer på om dette har vært innom forumet før , men jeg kan ikke finne noe på søk. Jeg kjører xp og nå har exploreren begynt å bli sinke. når jeg setter i ny plate i dvdromen så viser exploreren samme navn som den gamle platen men filene på den nye . refresh funker ikke heller. har vært innom windows kb men de hadde ikke noe løsning på problemet. Noen som har samme problemløsning? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Jeg har samme problemet på en maskin her. Dessverre har jeg ingen løsning på det, men det pussige er at det kun er på den ene cd-rom'en (maskinen har 2). Utrolig irriterendes. Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Samme her. bare på dvdromen. sony cdromen funker fint. tror ikke det har noe med selve stasjonen å gjøre heller bortsett fra at xp har satt disken og dvdromen som er på samme kabel som scsi. kanskje noe med det å gjøre men du har det vel ikke sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå