smenes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg sliter med at explorer.exe bruker 50 % av cpu`en min.. Det er sinnsykt irriterende fordi pcen går sinnsykt treigt! Noen tips? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ville foretatt en spyware/virus scan i sikker-modus og kanskje foretatt en Disk Error check. En de-fragmentering også. Lenke til kommentar
Herm Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 En korrupt avi-fil kan også være problemet. Lenke til kommentar
smenes Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Hvordan finner jeg den avi det kan være feil med? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Vel, jeg husker problemet kom når jeg skulle slette en .avi-fil og XP hang seg. Da måtte jeg slå av noe i registeret, slette fila og etterpå enable registeret igjen. Deete gjør du med "run" , "cmd" og skrive "REGSVR32 /U SHMEDIA.DLL" + Enter og enabler med kommandoen "REGSVR32 SHMEDIA.DLL" + Enter Det finnes også et program som skal reparere korrupte .avi-filer, uten jeg har noe erfaring med dette programmet. Dette programmet skal selv finne den korrupte fila med "bad frames", tross alt bedre å reparere enn å slette en hel film . DivX repair edit: la til et par ord. Endret 12. august 2005 av mantra17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå