lars91 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Kan jeg spørre? Hva skal du med bilder av henne? Endret 11. august 2005 av lars91 Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hva med å stikke å kjøpe et blad? Eller stikke innom en frisør og plukke det opp der? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hørt om www.google.com?? Lenke til kommentar
jannar85 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, jeg har dem.... Ville du ha dem? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ingen blir vel sur om du legger ut bildene så vi alle får en titt? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Jeg har masse bilder av henne som jeg tok på et brudeshow.... , men jeg poster dem ikke her... jeg aner skumle hensikter. Prøv google... eventuellt kjøp en IDOL DVD eller noe... Er jo enig da... Hun er dritsøt, men dette forumet er ikke rett plass. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 I brought some booze, cuz' this is SO last years news! Lenke til kommentar
jannar85 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Skumle og skumle hensikter... Hvilke hensikter? Hun stilte jo opp selv i bladet Men jeg kan nok ikke laste dem opp før serveren min er oppe igjen... Man blir vel ikke bannet hvis jeg gjør dette? Det er jo ikke akkurat som hun stiller opp naken eller no Endret 5. september 2006 av jannar85 Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hm... neida... flott jente for all del *sikle*..., men det er vel ikke dametitting som er formålet med dette forumet? ... Finnes plenty andre forum for det. Å laste opp bilder som er scannet(etc) bare fordi det er ei digg dame på dem er tvilsomt... Hadde en tatt bildene selv, og var ute etter noen tilbakemeldinger på disse, hadde det vært mer akseptabelt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Skumle og skumle hensikter... Hvilke hensikter? Hun stilte jo opp selv i bladet Men jeg kan nok ikke laste dem opp før serveren min er oppe igjen... Man blir vel ikke bannet hvis jeg gjør dette? Det er jo ikke akkurat som hun stiller opp naken eller no 6806620[/snapback] Nå er det jo noen som har manipulert bildet av henne, ser ganske så latterlig ut spør du meg. Men som med conradi & tone damli bildene; greit å ha sett Lenke til kommentar
TOH65 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hvis dette forumet blir et sted hvor man kan dele manipulerte nakenbilder av Sandra Lyng Haugen eller andre, tror jeg det absolutte lavmål er nådd! Jeg er ikke snerpete av meg, men det får da være grenser. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Nå er ikke dette rette stedet å diskutere dette. Sjekk heller babetråden eller et helt annet forum. Stenger denne jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg