RedRocK Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei! Jeg har en LCD skjerm som jeg har hatt en stund nå. Og etterhvert ser jeg jo at skjermen begynner å få litt fett flekker og annet skitt på skjermen! Jeg har ennå rett og slett ikke tørt å tørke av skjermen med vann (?) og klut (?) Det er fordi jeg er redd for å ødelegge en pixel for eks. Er det derfor noen som kan fortelle meg hvordan jeg best kan tørke eller "vaske" skjermen min? Jeg har sett at man kan kjøpe en spray, som er spesielt laget for LCD skjermer. Men jeg vil helst ikke bruke penger til dette MVH. Meg takker for alle svar Lenke til kommentar
moiself Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ehh, papir, klut, våtserviett,,, hva som helst? Er vel ikke så ømfintlige skjermer! Lenke til kommentar
Clixx Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skal vel helst unngå rengjørings produkter. Pass også på at det ikke rinner noe vann nedi sprekken nederst, og skru av skjermen. Myk tøyfille følgte i alle fall med min skjerm. Bruker den jeg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Kunne jo kanskje kikka på denne guiden http://www.hardware.no/artikkel/15861 Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Microfiberklut, en finmasket en. Endret 12. august 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå