stooy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg skal kjøpe mer RAM til min HP nx6110 bærbare datamaskin. Kan noen hjelpe meg å finne noe som passer? Er det mulig å sette brikken inn selv, eller må jeg ha den på et "verksted" ? ps. Vil ha en 512 MB brikke.. Endret 11. august 2005 av stooy Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg skal kjøpe mer RAM til min HP nx6110 bærbare datamaskin. Kan noen hjelpe meg å finne noe som passer? Er det mulig å sette brikken inn selv, eller må jeg ha den på et "verksted" ? ps. Vil ha en 512 MB brikke.. Dette er rammen du skal ha!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122445&cks=ACC Den setter du enkelt inn selv Fjern lokket under maskinen der rammen sitter, da finner du en ledig port/inngang, sett brikken inn i sporet sitt og trykker den ned til den klikker seg på plass. Er veldig enkelt, men syntes du det blir vanskelig så ring Hp suport når du har motatt brikken, så guider de deg enkelt i gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå