trommer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg skulle gjerne hatt en DVD-opptager med HD. Den skal kunne brukes til å sette et TV program på "pause", ta opp program med Timer. Dette finnes jo på mange spillere i dag, men det jeg lurte på var om det finnes støtte for "OnScreen" TV-Guide i norge. EPG (Elektronisk programguide) tror jeg det heter. Altså at du får opp en linje med det programmet som går, neste program når du skifter TV-kanal. Slik som du har på de fleste parabol/satelitt selskapene i dag. Jeg vet dette finnes på mange spillere, men har ikke funnet ut en som fungere i Norge. Har hørt om at Micorosoft sin Stue-PC(MediaCenter) skal ha støtte for norsk TV-program, men den er jo ikke kommet i butikken ennå, og vi snakker nok om langt over 10 000,- som er uaktuellt. Er det noen som har noe info om dette??? Har sett på KISS DP558. Støtter denne Norks EPG?? /Tommy Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Din side data, har teste denne spilleren her Sånn jeg tolker testen, så har den støtte for EPG, men at den er litt rotete å bruke. Endret 29. august 2005 av DDuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå