Stette Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Har akkurat installert den nyeste driveren til mitt Asus Radeon 9600 XT kort, med Ati sine drivere. Men etter at jeg startet maskinen på nytt, fikk jeg en melding opp om at dataen har funnet ny programvare.. Jeg tar en titt inne i Enhetsnehandling, og der finner jeg to elementer ved navn "Ukjent Enhet". De tilhører på Asus 9600 Radeon, men jeg finner ingen driver eller lignende.. Hva skal jeg gjøre? Det hopper opp hver gang jeg starter at jeg må installere driver til den nye hardwaren. Har lagt ved 2 bilder.. Bilde 1 Bilde 2 Endret 11. august 2005 av Stette Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Vedlagte bildene: Not Found The requested URL /bilder/hw/bilde1.jpg was not found on this server. En ting du kan forsøke: I enhetsbehandling, velg "Oppdater driver", der hvor det mangler driver. Så velger du "Installer driver fra en bestemt plassering (avansert)". Nå finner du frem til den mappen hvor Asus Radeon-driveren din ble installert, og klikker ok. Håper du skjønte hva jeg mente, hvis ikke, så skal jeg forklare det grundigere for deg. Tror dette skal funke, har opplevd det samme selv, og da løste jeg det på denne måten... Endret 11. august 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Stette Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Fiksa det AKKURAT hadde .jpg, og ikke .JPG Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har du prøvd manuellt å velge driver til disse? Ofte er dette de forskjellige skjermutgangene eller eventuellt inngang. Lenke til kommentar
Stette Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Har prøvd manuelt ja.. Lett i alle mapper. system32, system32/drivers, ja... ALT mulig... Til og med windows update Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Men har du prøvd å søke i mappen med ATI drivere? Lenke til kommentar
Stette Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ja det å... :S:S Søke på CD'n kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå