Sigmoideus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hater egentlig å lage slike tråder, men ettersom alle har forskjellige behov og det ikke alltid går å lete etter gamle tråder (gamle tråder inneholder ofte gammel informasjon, og ting skjer vel fort i denne bransjen). Saken er den at jeg jobber nattevakt, noe som vil si at jeg får en del dødtid på nettene. Da tenkte jeg det ville være greit med en bærbar PC. Tenkte å bruke den litt til spilling, skriving etc. Jeg trenger ingen monstermaskin som takler de nyeste spillene, men likevel en som klarer å mestre et par år gamle spill. Siden jeg er blank på bærbare så tenkte jeg å spørre om råd her inne. Jeg ser etter en maskin med pris på mellom 5000 og 7000, det burde vel holde til mitt behov? Hadde også vært greit om jeg kunne finne noe i butikk, fremfor å bestille via nettet. Saken er nemlig den at jeg får lønning i morra, og i helgen venter to tolvtimersvakter Trenger ingen utdypende svar, for jeg regner med at det som blir anbefalt holder for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå