Bushnell Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Vi sente inn ene bilen vår til reprasjon for en stund siden etter att moren min ble påkjørt, Ho hadde ingen skyld i ulykka eller noe sånn så vi tenkte att vi skulle ta det på forsikringa. Det gikk 3 uker uten att vi hørte noe å ringte for et par dager siden for å høre om de snart hadde fiksa bilen, da fikk vi vite att bilen hadde blitt vraket å de sa hvor den var levert. Vi ringte da dit de sa de hadde levert den for det var diverse redskap å sånn i bilen vi ville ha tilbake, men han hadde ikke mottatt bilen vår så vi ringte tilbake til forsikringsselskape. Da sa de att bilen var blitt solgt pga en kommunikasjonsfeil å att den ikke var taksert etter reprasjonen, å vi ville ikke kunne få tilbake mer enn det bilen var taksert som da den ble sent inn til reprasjon, noe som var på ca 15-20 tusen. Bilen er minst verdt det dobble å jeg synes det er ganske dumt, siden jeg er snart 18 å jeg skulle egentlig få/få kjøpe den bilen ganske billig. Har vi virkelig ikke rett på noe mer tilbake? Vi fikk ikke vite noe om att forsikringsselskape hadde solgt bilen så vi fikk ikke engang sjangsen til å hente ut det som lå i bilen. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det spørs jo litt på hva slags avtale og fullmakter dere har gitt verksted og forsikringsselskap. Og ikke minst hva som står i forsikringsvilkårene og hva dere er forsikret for. Er du i tvil ville jeg bedt en advokat se på saken, kan gjør mye på en time eller to. Og det kan jo være pengene verdt dersom det er som du sier, at forsikringsselskapet har solgt en bil 20 000 under takst. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hæ? har de solgt bilen deres når dere sendte den inn til reperasjon? ....tilstander ass... hehe Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Media kan være eit genialt verkty enkelte gongar, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå