WhiteFire Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Hei! FlashMp3 spilleren min nekter å motta filer. Jeg kan slette eksisterende, men det er alt. Har testet den på en annen og Pc og det virket utmerket. Gikk å overføre littegranne en stund, men det gikk kjempesent. Kjøpte meg en usb hd for litt siden. Denne kan jeg overføre til, men hastigheten går opp og ned og stopper tidvis helt. Denne har jeg også prøvd på en annen Pc uten problemer. Edit: Flyttet til Usb 1.1 kontroller og problemet forsvant :-/ Bør jeg da anta at det er usb-kortet som skaper problemer? Endret 11. august 2005 av festhk Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kan vel være en USB-innsilling i BIOS som er feil (USB - support elns) Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Flyttet disken/mp3 spilleren over til mine gamle usb 1.1 porter. Da fungerte de utmerket (om noe tregt). Tror det er USB 2.0 kortet mitt som har tatt kvelden. Skal kjøpe nytt i dag på Clas Ohlson så får vi se Edit: Det nye usb-kortet ser ut til å fungere utmerket. Flytter større filer nå, så får vi se. Ganske heavy cpu-forbruk though. 50% :-/ Endret 12. august 2005 av festhk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå