RamGuy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei, Jeg kan ikke få min "mors" YAMAHA CRW8424e CD-RW brenner til å fungere. Eller selve CD-Rommen virker men ikke brenneren. --------------------------------------------------------------------------------------------------- Dette er PC-en hennes: Prosessor: Intel Pentium III/3 ~700MHz Minne (RAM): 128MB Operativsystem: Windows 98SE (Second Edition) Norsk versjon CD-ROM/Brenner: YAMAHA CRW8424e (CD-RW, 8x 4x 24x) DVD-ROM/Brenner: Ukjent merke og navn (DVD/CD-Rom, 16x, 32x) -------------------------------------------------------------------------------------------------- Hun oppdaterer aldrig PC-en, det er strengt forbudt! Men jeg har lastet ned YAMAHA CRW8424e nyeste drivere, men brenneren funger ikke nå heller. Jeg har prøvd disse brenne programmene: Nero Burnning Rom 5 (PC-en hennes taklet ikke Nero 6) CD BurnerXP Pro Og noen gratise... -------------------------------------------------------------------------------------------------- Hva kan feilen skyldes? Er det PC-en, driverne, eller brenne programme som er feilen? Etter alt det jeg har prøvd så tror jeg feilen er at hun trenger en litt eldre eller nyere brenne program som støttes av PC-en hennes og som har støtte for den gamle CD-RW brenneren.... Hva mener dere? Please prøv å hjelp oss... (Kom gjerne med linker til brenne programmer som støtter hennes YAMAHA CRW8424e CD-RW brenner. PS- Det er uaktuelt for henne å installere 2000 eller XP... Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvor har du montert denne brenneren? På samme IDE-kabel som HD? Står den som Master, Slave eller Cable Select? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Vet ikke noe av det der. Ingen for lov til å gå inn i kabinettet! Hun er veldig naiv når det gjelder det punktet. Er det noen annet mulighet for at jeg kan finne ut de tingene du spør om? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Kan igen hjelpe meg? Vet ingen noen ting om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå