Snowface Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) har en liste på komlett ny data Har mest lyst på p4 630, noen som har testet denne? Men kan også bytte til amd... Skal kjøre to 19" på dette systemet...vannkjøling vurderes... Kom med forslag bussjettet er veldig romslig (forsikring).. Endret 11. august 2005 av Snowface Lenke til kommentar
Mott Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dette synes ikke jeg er ett bra system i forhold til hvor mye pennger du betaler. Og vi vil som sagt vite litt til om hva du skal bruke den til. Personlig liker jeg AMD bedre enn INTEL Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 "personlig" ville jeg heller valgt et mindre kabinett, har hatt bigtower og det blir du lei hvis du skal flytte litt rundt på den... og 2x120 mm + 2x92 mm vifter flytter VELDIG mye luft. jeg har et minitower med kun en 120mm vifte (den i strømforsyningen) på mitt system med P4 Northwood 2.8 @ 3.28 og 2 harddisker, dettefungerer utmerket. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 "personlig" ville jeg heller valgt et mindre kabinett, har hatt bigtower og det blir du lei hvis du skal flytte litt rundt på den... og 2x120 mm + 2x92 mm vifter flytter VELDIG mye luft. jeg har et minitower med kun en 120mm vifte (den i strømforsyningen) på mitt system med P4 Northwood 2.8 @ 3.28 og 2 harddisker, dettefungerer utmerket. lurer litt på miditower, det er jo egentlig god nok plass i de..har hatt chiftech = ok aopen = litt kiip har prøvd ut silverstone htpc = exclusive men dyr...har coolmaster siver...ok den Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 skriv litt om hva slags pc du er ute etter i tittelen, da blir ikke emnet stengt... Lenke til kommentar
Dastardly Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 De små raptorene har mye dårligere ytelse enn de større. eg regner med at du har tenkt å sette de opp i raid, men det er bedre å kjøpe en stor raptor enn to små. Raid er uansett dårlige greier, altfor stor sjanse for at du får problemer med arrayet (imho). Du burde velge en prosessor med mere futt i enn den du har satt opp. Dersom du innsisterer på Intel så burde du velge Pentium 840 D. Den har høyere klokkefrekvens enn den du har valgt, og har to kjerner som vil gi ekstra ytelse etter hvert som det kommer flere spill og programmer som utnytter det. Geforce 7800GTX trenger mere prosessor enn P4 3Ghz for å få full utnyttelse. Velg en Zalman 7700Cu eller Thermalright XP-120 til å kjøle prosessoren. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg