nomore Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har det noen negativ effekt å ha UPS stående inntill kabinettet? Eller vil det bli påvirket i det hele tatt? Takker for alle tilbakemeldinger og svar Lenke til kommentar
akerb Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hei! Vi har hatt vår UPS stående ved siden av server i 4 år nå, og det har ikke vært noen merkbare effekter i løpet av den tiden. Kanskje de billigste UPS'ene evt. er mindre skjermet eller noe slikt, men skulle ikke tro det har noe å si. Noen andre?? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvis den står nærme skjermen vil den få bildet til å skjelve. Dette gjelde også alle andre ting med (store) transformatorer. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 eg har nå testet noen timer, og det virker tilsynelatende greit. dog valgte eg å sette den på toppen av maskinen, og ikke ved siden av. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Den bør du sette ned på gulvet med en gang....! Flere årsake til det, men et par av de er; Den kan falle ned og gå i stykker (tenk også litt på hva vekten kan gjøre med tærne dine ), det er varmere enn ved gulvet (hvis ikke du har PC`en på badet... ) og den står nærmere skjermen. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Den bør du sette ned på gulvet med en gang....! Flere årsake til det, men et par av de er; Den kan falle ned og gå i stykker (tenk også litt på hva vekten kan gjøre med tærne dine ), det er varmere enn ved gulvet (hvis ikke du har PC`en på badet... ) og den står nærmere skjermen. Hmm.. nei, den faller nok ikke ned (det har eg tenkt på) Og når det gjelder varmen har eg siden eg satte den der overvåket både temperatur på UPS'en, CPU'en, kabinettet generellt og HDD. Ingen av disse har forandret seg i forhold til tidligere. Dessuten har eg varmekabler i gulvet her, så det er da bedre å ha den lenger opp Og skjermen står den ikke ved siden av. Såpass tenkte eg på Men takk for tipsene Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Virker som at du har tenkt på det meste . Jeg ser en fordel med å ha den plassert der, og det er at du slipper å tenke så mye på støv..... Håper i hvertfall at det ikke er like mye av det der som det er på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå