Gå til innhold

The Gathering 2006-tråden


lokeland

Anbefalte innlegg

Men har en liten case, skal man kjøre en Opel Astra 1.7D eller skal man kjøre Subaru Impreza Wrx å betale det den drikker av suppa,, er det verd moroa ? Tror det :dribble:

5432594[/snapback]

 

Er det wrx sti utgaven? Verstingutgaven med 265gamp eller noe sånt? :dribble: Da er det jo ikke tvil...

5432842[/snapback]

 

Den er orginal 225Hk :thumbup:

 

Synes det riv godt nok jeg, er ikke min bil da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det aldersgrense på TG? :hmm:

5437028[/snapback]

Nei, men de under 15 må ha med underskrift fra foresatte. "underskrift"-brevet får du på hjemmesiden til TG. Men den er enda ikke lansert.

5437110[/snapback]

Var ikke det en prøvesak i fjord?

5437271[/snapback]

Jo.

Er ikke bestemt om det blir slik i år enda.

Lenke til kommentar
Er det aldersgrense på TG? :hmm:

5437028[/snapback]

Sakset fra TG06s FAQ:

How old do I have to be to attend The Gathering?

 

There is not set any age, but you will have to be able to take care of yourself. If you travel with someone in your family or your friends you should be okay, no matter what age, though our general rule is that you must be able to take care of yourself. The police MIGHT demand that all of you under 15 bring a note from one of your parents.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:cry: Kom på nå at jeg fikk lyst til å dra på TG06, men er nok litt sent nå. Er nr. 1379 i kø og det er bare 46 biletter igjen. Tror dere det er mange nok som ikke vil ha biletten? :p
Lenke til kommentar
:cry:  Kom på nå at jeg fikk lyst til å dra på TG06, men er nok litt sent nå. Er nr. 1379 i kø og det er bare 46 biletter igjen. Tror dere det er mange nok som ikke vil ha biletten? :p

5438131[/snapback]

Skal ikke love deg noe, men jeg har vært inne på tanken om å selge biletten min.

Kan kontakte deg senere hvis jeg skal det. :)

Lenke til kommentar
:cry:  Kom på nå at jeg fikk lyst til å dra på TG06, men er nok litt sent nå. Er nr. 1379 i kø og det er bare 46 biletter igjen. Tror dere det er mange nok som ikke vil ha biletten? :p

5438131[/snapback]

Tror det er mange som har bestilt billett, som står i køen, vertfall gjør jeg det.. Aner ikke hvordan jeg ble med på nytt i den :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, husker jeg kom med i køen en gang til etter jeg hadde kjøpt biletter i fjor, så får håpe det går bra. :)

 

Er nr. 1375 nå, og var nr. 1379 for en halvtime siden. Så er kanskje nedpå 1000 når TG starter, wooho! :w00t:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg skal på The Gathering for første gang i år (Jeg er 15, blir 16 10. Mars)

Ingen av kompisene mine klarte å skaffe billetter :nei:

 

Så hva skal/burde jeg egentlig ha med meg til The Gathering?

(Skriv gjerne i detalj alt jeg trenger fra Tannbørste til PC)

 

Når starter The Gathering 2006? Når og hvor skal jeg møte opp?

Hvor lenge varer det? Hva skjer på The Gathering 2006? For vi nettverk og internett tilkobling der, eller er det noe vi må sørge for selv? Jeg har bestilt billetter, men hvordan får jeg dem? Og hvordan velger jeg hvor jeg skal sitte? Hvor stor plass for vi?

Hvordan fungerer egentlig hele The Gathering? Osv...

 

Kan noen please PM og/eller Maile meg svaret? [email protected]

Helst mail meg svaret

Lenke til kommentar

Fikk ikke lov a muttær'n til å bestille til andre en meg selv.

 

Selvsagt vet jeg hva TG er, det er et "sosilat" data treff der ca. 5000 personer sitter i Vikingskipet på Hamar å spiller Pc i 5 dager (påsken).

 

Men sålenge det er første gangen min så ønsker jeg bare litt mer detaljer info, og også en bekreftelse på hva jeg burde ta med meg osv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...