Belfez Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 ok, ses vi sikkert i 2007 vis det ikke blir noe nå :P Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 følger ikke med, men er får seint å bestille nå bilett nå? 5373833[/snapback] Er seint hvis du ikke meldte deg på før bilettsalget åpnet ja. Det går vel ikke lenger, ell? Du er vertfall SEINT ute;p 5373863[/snapback] Det pleier alltid å være billetter igjen på slutten.. Men er ikke akkurat så stort utvalg av plasser...i fjor hadde jeg FLAKS.. jeg bestilte i februar, og fikk plass med kompisene så det er håp, selv om det ikke er stort.. Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som husker hvor _høye_ pultene på tg er? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Noen som husker hvor _høye_ pultene på tg er? 5374332[/snapback] Tro de er ca 80cm.. men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det syns jeg var lavt, men oki. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Det syns jeg var lavt, men oki. 5374389[/snapback] Høyden er vertfall bredden av en pall + 2-3cm Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Fant det ut på wikipedia nå også... Endret 2. januar 2006 av Feonar Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvis det er noen som har vært litt for treige med å skaffe billett så har jeg èn ledig billett. Den må betales i morgen, og han som egentlig skulle kjøpe den av meg meldte ifra nå at han ikke hadde penger. SÅ hvis noen veit hvordan jeg kan endre billettantall fra tre til to uten å slette hele ordren så er jeg veldig takknemlig. Eventuelt hvis noen har lyst på én billett, og har mulighet til å overføre penger til min konto i løpet av kvelden, så kan dere sende meg en PM. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Du kan gå inn på refund siden og skrive antall billetter du vil ha refundert, men du kan jo vente og se litt.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Ah, så det er en mulighet altså. Takk for det, skal se om jeg finner ut av det. Edit: Enten så missforstod du meg, ellers så missforstod jeg deg. Men jeg vil gjerne selge tilbake billetten min FØR jeg betaler for den. Er dette i det hele tatt mulig. Jeg finner i hvert fall ikke ut hvordan. Endret 3. januar 2006 av Skurupu Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 SÅ hvis noen veit hvordan jeg kan endre billettantall fra tre til to uten å slette hele ordren så er jeg veldig takknemlig. jeg fikk beskjed om at jeg måtte vente til det var betalt... (om du ikke har gjort det) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg har ikke betalt billettene enda, nei. Problemet er jo nettopp at jeg har råd til å betale to av de, men ikke den tredje. Jeg vil derfor endre ordren min. Lenke til kommentar
.com Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 skurupu; forumbruker 4smatrix er interresert i billetten... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det veit jeg allerede. Har snakket med han på PM. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Finnest det altså ingen måte å avbestille en billet på før man har betalt? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Det buirde gå det, ja. Men jeg finner ikke muligheten til å avbestille enkeltbilletter. Jeg veit dog hvordan jeg skal avbestille alle mine billetter, men jeg har har lyst på to av de! Ingen som kan hjelpe? Jeg har sendt en mail til Partyticket, men jeg får ikke svar. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 da må du desverre bakerst i køen.. spør noen om de har 700 kr. å låne deg da ;p Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jeg fikk solgt billetten min, og jeg betalte i går klokken 22:00. Men det står fortsatt payment pending på billettene mine. Fristen går ut klokken 14:45. Tar det virkelig så lang tid? Argh! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Nå hadde jeg flaks. Fristen gikk faktisk ut, og jeg ble så skuffa at jeg satt på (pronounced leh-nerd skin-nerd) og la meg ned i senga for å slappe av litt. Våkna 2 timer senere og da var betalingen i orden. Lettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg